endorfun Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Civic drifting :thumb -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Et eksempel, Falken EF-Civic, rigget driftingbil for profesjonell bruk som iallefall tidligere gikk i Drift Showoff-serien. Så er vi tilbake til stridens kjerne - hva er drifting? Hvis drifting er definért som å i svært høy fart på tørr asfalt komme sidelengs inn i en sving kan man drifte med FWD. Hvis drifting er definért som å powerslide ut av en sving mens røyken velter ut av hjulbuene bak kan man ikke drifte med FWD. Hvis drifting er definért som å ha McDonaldsbrett fast under bakdekkene og snurre rundt i tull på den lokale Essostasjonen kan man drifte med FWD. Hvis drifting er definért som å brekksladde inn i den eneste lyktestolpen som står på den samme parkeringsplassen kan man drifte med FWD. Hvis drifting er definért som å ligge sidelengs fra sving til sving (altså, å linke disse uten å ha grep bak en eneste gang) ned en svingete fjellvei i Japan kan man drifte med FWD. Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Hvis drifting er definért som å ligge sidelengs fra sving til sving (altså, å linke disse uten å ha grep bak en eneste gang) ned en svingete fjellvei i Japan kan man drifte med FWD. Men i den nye "fort og fryktelig" filmen så kjører de jo oppover, går det med fwd 'a ?:tannløs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Men i den nye "fort og fryktelig" filmen så kjører de jo oppover, går det med fwd 'a ?:tannløs Lite sannsynlig, selv med 10-tommers slicks foran og sykkelhjul bak. Pendel-effekten jeg nevner blir fort nøytralisért når mye mere av vekta flyttes bakover (les: oppoverbakke). Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Spiller bare dum, siden du spesifiserte at det måtte være nedoverbakke ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Så summa summarium, man kan IKKE drifte med Fwd... Man kan ha det gøy og leke seg og tilogmed slædde med fwd men det blir aldri den samme følelsen som når man ligger sidelengs med en bil som trekker på alle fire eller på bakhjula.. Du ligger sidelengs både inn, midt i og ut av svingen... Racer 89 kjøp deg noe billig bakhjulstrekk så vil du finne ut hvor gøy det er:thumb Det er 1 grunn til at jeg kjøpte meg en fæl volvo, det er fordi jeg skal ha det gøy på div isbaner i vinter:driving Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Civic drifting :thumb han der må kunne jerkoff veldi bra med venstern m'm 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 man KAN drifte med FWD, se på filmene da.. selvom det ser teit ut, så ligger de på sladd fra sving til sving....... Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 NEI - man kan ikke drifte FWD! Slutt å vær så wannabe. Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Bli ferdig med det her da. Blir aldri skikkelig drifting med feilhjulstrekk. - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 NEI - man kan ikke drifte FWD! Slutt å vær så wannabe. Wannabe? Ok, gi meg en grunn til at den civic'en ikke kan drifte da, det både ryker av bakhjulene (ikke for at de spinner, men står stille, greit nok), bilen ligger bredt før svingen, gjennom svingen, ut av svingen, inn i neste and so on.. Klart man kan drifte bedre, lettere osv med bakhjulstrekk på større baner, men for meg ser det ut som om den civic'en hadde en "kontrollert sladd over lengre strekker" og at den "linker svinger sammen".. Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Bli ferdig med det her da. Blir aldri skikkelig drifting med feilhjulstrekk. Det skal jeg være enig i, aldri SKIKKELIG drifting, men det går.. Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Kan ikke en admin stenge denne tråden snart??? blir bare for dumt å mene at en fwd kan driftes med... Så lenge bakhjula ikke spinner, så er det IKKE drifting, ferdig med det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Herregud, skal hver eneste tråd i drifting-forumet bli om til en "NEI, DET ER IKKE DRIFTING"-tråd... -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 "Og det ser totalt dust ut." HAHAHAHA... javell? Syns det så ganske bra ut jeg til å være FWD, jeg ble fasinert :P Trodde ikke det gikk ann Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg