SR20De Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Har en Golf 2 1.8 1986 som er litt vond å starte da den er litt varm. Dvs hvis jeg lar den stå ei stund etter den er blitt varm, og skal prøve å starte, så går det noen sekunder før den starter. Er den kald så starter den med en gang, også når den er varm. Problemet er bare da den er litt varm. Hørt om flere som har hatt samme problemet. Hva er feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Originally posted by TornadoRot Vw Golf Er den kald så starter den med en gang, også når den er varm. Den tok ikke jeg helt.. :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Juli 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 :D Når motoren er kald starter den med en gang. Hvis jeg kjører så motoren er skikkelig varm, stopper den og starter opp igjen med det samme, så starter den også med en gang. Problemet er da den er "mellom-varm", fått avkjølt seg litt. Da tar det litt tid før den starter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Du bør nevne åssen motor det er. Forgasser eller innsprut. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Juli 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Det er forgasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Kan det være at bensina fordamper i gassern....? må jo ha noe med bensina å gjøre mener jeg.... tenninga burde ikke forandre seg så mye... har vært borti samme symptomer på flere av mine forgasser-golfer, men har ikke giddi å forska noe mere på det, de starter jo til slutt.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Juli 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Ja, tar bare litt ekstra tid :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 er ikke dette litt av sjarmen med golf? hehe :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by G60Turbo Kan det være at bensina fordamper i gassern....? må jo ha noe med bensina å gjøre mener jeg.... tenninga burde ikke forandre seg så mye... har vært borti samme symptomer på flere av mine forgasser-golfer, men har ikke giddi å forska noe mere på det, de starter jo til slutt.... Temmelig sikker på at det har med at motoren får for mye bensin. Er er typisk på golf at automat sjoken henger seg opp når motoren er litt varm. Og gir for mye bensin. Det er iallefall min erfaring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Hvis du i tillegg har problemer med høy tomgang og ettertenning ville jeg ha bytta vokstermostaten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Sikkert automatchoken som er feil, hadde samme problemet,men fikk skifta denne og da ble d bra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Les instruksjonsboka..... der står det at du skal gi gass samtidig mens du drar på starteren, kun når bilen er varm.... min er meget vrien om jeg ikke gir gass....! Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Ok, takker for alle svar. Skal se om jeg får orden på sakene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg