Pana Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Spytt ut! alltid kjekt med tips! :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ikke la deg bli ned prutet :D men hva mener du egentlig med salg av bil?er ikke så mye vi kan få gjort..annet enn å sette prisen. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 finnes alltid diverse triks man kan gjøre, Men tror vel det meste ligger i personen som selger? Enkelte er jo fødte selgere :P Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 finnes alltid diverse triks man kan gjøre, Men tror vel det meste ligger i personen som selger? Enkelte er jo fødte selgere :P jeg er en av dem :D har aldri tapt på noe jeg har kjøpt hittilm'm Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Sett prisen over det du vil ha for den.. For hvis de pruter, så havner du kanskje på ønsket prisnivå.. Hvertfall et tips jeg bruker.. Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Sett prisen over det du vil ha for den.. For hvis de pruter, så havner du kanskje på ønsket prisnivå.. Hvertfall et tips jeg bruker.. Men da er det ikke sikkert folk ringer, fordi prisen var for høy ? hehe. Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Mitt tips når en skal legge den ut for salg er skikkelig gode bilder av en ren og pen bil. Lag en skikkelig annonse. Rydd vekk røyk, penger etc.. Jeg setter stort sett prisen noe over i tilfelle de skal ut med prutern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Rengjør! Hjelper alltid.. Og ha et glimt i øyet, det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Få med riktig utfylt salgsmelding, samt vognkort del 2 om den eksisterer. Sjekk forøvrig heftelselser og få klarhet i hvordan eventuelle slike skal løses ved kjøp. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 vask og støvsug bilen... Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205GTi Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Som det er blitt sagt over her, vask og rydd bilen. Førsteinntrykket er viktig! Fortell gjerne litt om historien til bilen, og vis at du er en selger som tar salget seriøst. Kvitteringer og dokumentasjoner på hva som er gjort med bilen kan være lurt å spare på, for å vise fram ved salg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Vask og poler bilen før du tar bilder til annonsen og ta bra bilder. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Ha masse bilder av: +Foran og bak +Innvendig +Motor +Km.stand(ikke nødvendig hvis du har skrevet det i annonsen) Bilder selger for min del hvertfall. Skrivefeil gjør ikke Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Setter aldri pris på mine biler, lar heller interessen avgjøre. Mye lettere å si en pris når man har kjøper på tråden, da kan man også forklare hvorfor prisen er som den er. Videre er det viktig å ta vare på mye kvitteringer, spes over oljeskift o.l. Ting som bremseveske, olje, kjøleveske o.l er greit å bytte før salg. Dette får kjøper til å tenke at han slipper dette og har en problemfritt bilhold en stund fremover. Mange får følesen at denne bilen har blitt kostet på mye, men egentlig er ikke det så dyreting: olje 6-700kr, forstveskse 300kr, bremseveske 300kr osv osv. Og en annen ting som er uhyre viktig er gode bilder, ikke mørke bilder av en møkkete bil, ikke bilder av en "lik" bil. Jeg har aldri handla bil fra en slagsannonse uten bilder. Men har handla en bil som var skikkelig møkkete både utvendig og innvendig. Den prutet jeg 25.000kr ned, ikke bare pga det, men mye pga det Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg syns det er viktig å sette en pris i salgsannonsen. Når jeg ser på biler til fek.s 30 000kr ser jeg kun på de som er priset og ikke "ring" priset. Gidder ikke ringe for å vite at prisen er 45 000kr... Skriv pris, så tiltrekker man seg flere tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg