Gå til innhold

Bilder: baudatreff 2006.06.23

Ranger emnet


teeg

Anbefalte innlegg

Beklager at jeg skrev LOL. Men når enkelte skal "drifte" så utrolig mye og virkelig får pumpet opp adrenalinet. Så skjer slikt som dette. Er ikke lett å være bilen som kommer ut på langstrekka og plutselig får en bil forran seg. Er fort gjort å snurre sier ikke noe på det, men med enkle ting så kunne vel dette vært ungått?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke med meg detaljene, da jeg desverre fulgte med på de som kom fra rettstrekka før depoet, men jeg har blitt fortalt at den første bilen (en Soarer) snurra, og GT4'en lå for nærme/kjørte igjennom røyken og traff soareren.

 

Det er sikkert MANGE andre som har mye bedre oversikt over hva som faktisk skjedde, though, så ta dette med en stor klype salt.

 

Riktig, det var iallefall det jeg så i mine øyne :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg skrev LOL. Men når enkelte skal "drifte" så utrolig mye og virkelig får pumpet opp adrenalinet. Så skjer slikt som dette. Er ikke lett å være bilen som kommer ut på langstrekka og plutselig får en bil forran seg. Er fort gjort å snurre sier ikke noe på det, men med enkle ting så kunne vel dette vært ungått?

 

Merkelig så driftingfiendtlig du har blitt om dagen da.. Kjørt for mye VAG du nå :) Synd med begge førerne / bilene. Uhell som det skjer enten man drifter, understyrer eller har fyrkrafs.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig så driftingfiendtlig du har blitt om dagen da.. Kjørt for mye VAG du nå :) Synd med begge førerne / bilene. Uhell som det skjer enten man drifter, understyrer eller har fyrkrafs.

 

Er ikke i mot drifting, men er så utrolig mange som kaller seg det uten å virkelig drifte. Ordet drifting er oppbrukt, så klart så skjer uhell, men kan garantere at hadde man tatt litt mere hensyn til kjøreferdigheter så kunne enkle ting vært unngått.

 

Men for all del "drift on"

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke i mot drifting, men er så utrolig mange som kaller seg det uten å virkelig drifte. Ordet drifting er oppbrukt, så klart så skjer uhell, men kan garantere at hadde man tatt litt mere hensyn til kjøreferdigheter så kunne enkle ting vært unngått.

 

Men for all del "drift on"

Uten å gå i for mange detaljer anng. krasjet på bauda (rett og slett fordi jeg ikke vet detaljene), så er det ofte folk kjører for nærme bakenden til de som drifter også, så de får store problem med å unngå å krasje når vedkommende foran plutselig mister kontroll.

 

Uansett så har dette lite å gjøre i en bildetråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke i mot drifting, men er så utrolig mange som kaller seg det uten å virkelig drifte. Ordet drifting er oppbrukt, så klart så skjer uhell, men kan garantere at hadde man tatt litt mere hensyn til kjøreferdigheter så kunne enkle ting vært unngått.

 

Men for all del "drift on"

 

 

Jepp det har du sant i, teiteste jeg leser / hører er

"jeg drifta i rundkjøringa"

 

hmmm

 

eller enda bedre

 

"jeg drifta UT av rundkjøringa"

 

men hmm tilbake til bildene kanskje :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår