Gå til innhold

Bilder: baudatreff 2006.06.23

Ranger emnet


teeg

Anbefalte innlegg

Da har jeg og endelig fått lagt ut mine bilder.

 

Noen smakebiter:

IMG_6904.sized.jpg

 

IMG_6964.sized.jpg

 

IMG_7018.sized.jpg

 

etc. Flere bilder finnes på http://bilder.driftfun.com/rudskogen-2006_06_23-bauda_tgr

 

Og større eksempler kan fåes hvis ønskelig. Ta kontakt, så ordnes detaljene rundt dette.

 

Edit:

 

Går an å ha flaks OG uflaks på treff og:

IMG_7278.sized.jpg

 

IMG_7279.sized.jpg

(legg merke til bakenden på MR2en, heldigvis unngikk han de andre bilene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skjedde det? Drifting accident?

 

Jeg fikk ikke med meg detaljene, da jeg desverre fulgte med på de som kom fra rettstrekka før depoet, men jeg har blitt fortalt at den første bilen (en Soarer) snurra, og GT4'en lå for nærme/kjørte igjennom røyken og traff soareren.

 

Det er sikkert MANGE andre som har mye bedre oversikt over hva som faktisk skjedde, though, så ta dette med en stor klype salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur igrunn di aktuelle førerne har en bedre verson, så like greit å la dem forklare. enn at det skal spekuleres i sånn. ( ingen kritikk til noen her )

personlig syns jeg det ikke er spesielt hyggelig at andre ler av det som skjer med andre på bane. man hadde ikke hatt særlig å le av om det hadde vært en selv.

1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.!

 

http://Www.Quickshine.no bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur igrunn di aktuelle førerne har en bedre verson, så like greit å la dem forklare. enn at det skal spekuleres i sånn. ( ingen kritikk til noen her )

personlig syns jeg det ikke er spesielt hyggelig at andre ler av det som skjer med andre på bane. man hadde ikke hatt særlig å le av om det hadde vært en selv.

Det spørs, mange som husker ting forskjellig fra hvordan det egentlig skjedde, rett og slett pga sjokk. Iallefall veldig vanlig problem for etterforskere.

 

Uansett så er det kjipt at det skjedde, uansett hvordan, hvorfor og med hvem. Jeg håper det ikke går FOR ille med de med samtalene med forsikringsselskapene, men jeg frykter det verste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møe bra bilder av budget sierra'n:D (rød bil med diverse farger på panser fanger osv..) faen det var gøy...:D:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo fått med min også, jo! Hissige 13-tommere på bakakselen. :D

 

Hehe, bilen så ut til at den gikk greit! Skulle bare ønske jeg hadde fått fronten mer i fokus, da hadde det blitt et kongebilde. Fortsett sånn, though, så ut til å være bra kjørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår