Gå til innhold

"r" bremser.hvilke passer 240??

Ranger emnet


242 1,9l

Anbefalte innlegg

Det har jeg ikke sjekka noe ut om, veit ikke måla på kalipperet osv der...

Hvor skal du space? Felg, skive, kalipper?

Hvis du skal kjøre uten adapter så er det jo ikke rare skiva du får på igjen da skulle jeg tru? Det er jo dimmen på skiva som bremser, ikke dimmen på kalipperet....

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare for ei skive uten bellhouse fram koster jo 3600,- så da koster det gryn når du skal ha nye skiver...

At du lager selve navet i alu stemmer, men ikke selve skiva, det var snakk om det var alu skiver org på s60r jeg svarte på... Hehe

Det er jo ikke noe problem å laga de bellhousa, det tar bare endel tid! Hehe Kan vel like så greit handle fra sellholm til 1100,- støkke....

Men det er skivene som er svinedyre, og kansje pikkete å laga selv utifra s60r skivene, det blir ihvertfall det utifra de 345 skivene mine...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

hei

vi leverer 240 bolt on kit uten slanger fra kr 12000+mva m brembo calippere ferdig til å montere på bilen i 345mm dia.ca 2000 kr billigere m wilwood men disse er egentlig ikke beregnet for gatebruk

 

Med vennlig hilsen

 

Kai Roger Bakken

...prrrrrtt...

 

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår