ingevel Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hei har kjøpt meg en golf 1987mod. og det eg lurer på er deres meninger om "planen" min det er å sette på 90 fanger og dører jetta front "police strober" og sort lakk med SWAT logo.. er dette bare teit eller kan dette bli litt kult.. Ønsker også å kjøpe 90fanger... Send pm På førehand takk for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 SWAT logo? ehm, nei..:) 90fangere kan jo bli greit, sleng opp en prosjekttråd så vi får fulgt med litt! ut i garasjen og ta bilder av kjerra :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 litt mørkt.. gjere da i måro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 SWAT-logo er litt teit da.. MEn med 90-fangere og jettafront kan du få inn ganske nice bil. Nå har du ikke sagt noe om hvordan lakken er, men siden du har 87, antar jeg at dørene har speilet etter den første ruta. Ville nok ikke byttet til 88-> dører med mindre du har tenkt å få dem lakket om proft, eventuelt hele bilen proft. For ingenting ser verre ut en en kost-malt bil! :) Lykke til med prosjektet, og som vwvegard sier.. sleng opp en prosjekttråd så vi får fulgt med litt! ut i garasjen og ta bilder av kjerra!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hvordan gjør eg det?? (prosjekt tråd) Lakken er litt slitt og vill bli lakkert skikkeleg sort matt eller blank.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Bare legg ut bilder, skrive litt om hva du har gjort og hva du kommer til å gjøre.. så har du en pen prosjekt-tråd:) Så, dette med Swat/Politi greiene syns JEG du bør holde deg unna.. Da ville jeg heller lakkert bilen hvit og brukt samme linjer som politiet her i landet har, bytta ut "Politi" med "Snuten" eller no'.. Golf blir vell muligens feil bil og.. Men, om du vil ha Swatlogo på bilen, så for all del gjør det.. Hvem vet, kan bli ganske så kult.. Unikt blir det iallefall;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 dette gikk ikke... hvordan poster eg bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 du må laste bildene opp på en internettserver først. mange her inne registrerer seg på http://www.photobucket.com og legger opp bilder der, så kan du linke bildene på prosjekt-siden din Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Fetta front? :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 er nokk jetta:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Alt blir tøft bare du gjør det skikkelig gjennomført. Har du tenkt til å lage prosjekt ut av dette vil jeg tro du kan få den til å bli ganske bra. En mørkegrå farge med litt grønt i og gule SWAT-bokstaver, skikkelig senking og svarte hjul. Det sammen med litt detaljer på interiøret o.l. ..for eksempel :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Fekk da jo te jo... her er utgangs punktet mitt har skiftet front og felger etter at eg fikk den.. skal sette på 40mm senkesett på i morra hvis eg får tid til det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 haha..det er jo gamle bilen til en jeg jobber med. De baklyktene er bare så harry. Hvordan står det til med rust under? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg