Gå til innhold

golfen min

Ranger emnet


ingevel

Anbefalte innlegg

Om du skal beholde baklyktene, så blir det muligens bedre om du lakkerer det som er sølv, sort?

Syns 90'fanger burde være en selvfølge om du skal beholde potta og lyktene:)

 

Du kan jo begynne enkelt med å legge ned vindusviskeren bak.. Blir litt mer clean bak.. Er bare løsne staget fra motor og dreie det 180 grader samme vei som motor dreier, så skru det fast igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilde her og nå, skal prøve å forklare:)

Det jeg mener:

Nå står den jo rett opp og mot venstre.. Og visker først ned og deretter oppigjen til sin faste posisjon..

 

Ved å legge den ned, så ligger den langs pakningen på vinduet helt nede..

 

Den visker på samme området..

Når motoren roterer 360 grader, så har den visket en gang og er tilbake på samme posisjon igjen..

Det som er planen er å få viskeren til å begynne 180 grader før standard posisjon..

Jeg er litt dårlig til å forklare, skal lete etter bilde:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ingen til å hjelpe deg? kanskje litt vanskelig å forklare det over et forum..

 

legge ned bakrutevisker

 

syns absolutt du burde fjerne lyktene bak iallefall.. potta kan hende kan bli stående men.. veit du om du vil ha 90look eller mere classic da?

 

er fangerne dine med kromlister btw? eller er de bare hvite de listene? klarer ikke helt å bli klok på det jeg..

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte at eg skulle sette på senke settet i dag.. MEN det var ikkje enkelt.

 

hvordan gjør eg det??

tja.. bake er ganske lett, hvis ikke alt er rustet bort osv.. bare og fjerne noen mutrer i topp og en skru nede.. fremme må du sikkert ha fjørklemmer.. en mutter i topp og 2 skuer nederst.. da får du ut fjørbeinet.. da trenger du kanskje en spesial nøkkel til å ha av fjørbreinslageret av den.. kan godt hende du klarer å kakke opp mutteren med dor og hammer eller noe.. så er det en mutter til.. skur ut denne og ta av fjørskålen.. skift fjør og sett på i motsatt rekkefølge..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår