Trollet_ Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 styling på såppas gamle biler får jeg ikke til og passe helt uansett:) greit med senking, bytting av lykter osv, alufelger, lakk osv... men f.eks en Granada eller 240 eller golf 1 eller 2 for den saks skyld eller som jeg har en honda accord ca5... setter man et digert framskjørt som nesten subber borti bakken på disse bilene er det helt latterlig etter min mening...!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 det morsomste er egentlig å se hvor mye farge valget har å si på om bilen ser bra ut eller ikke!! bare ta den MB`n med sjakk mønstra.. den i annen farge og uten de mønstra på.. hadde sikkert hvert langt finere!! og ja, uten hengerfeste bak.. hehe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 det morsomste er egentlig å se hvor mye farge valget har å si på om bilen ser bra ut eller ikke!!bare ta den MB`n med sjakk mønstra.. den i annen farge og uten de mønstra på.. hadde sikkert hvert langt finere!! og ja, uten hengerfeste bak.. hehe!! Og nye baklykter () Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 se nøye på denne bilen. alt er snudd! Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 se nøye på denne bilen. alt er snudd! Den var rett og slett STYGG:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Den var rett og slett STYGG:iconsm Hva forventer du deg når alt på bilen er snudd? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 se nøye på denne bilen. alt er snudd! Volvo 740: det er innsiden som teller :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Første jeg tenkte når jeg så den 740'en var; "Hei, jeg skulle gjerne EU-godkjent bilen min" hehe Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hahaha. Evig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Den 740a tar kaka. Ler like godt hver gang jeg ser den :win Uansett. Mange biler som er lagt ut her som ikke fortjener det. Tenk hvor surt hadde det vært en av dere som virkelig hadde lagt penger i noe som faktisk ikke ble helt galt heller, og så får man lese det på et forum hvor fryktelig den er. Hadde vært jævlig surt. Mye misunnelse vil jeg tro :D Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 men så var nå ikke den 740'en norsk heller da :) Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 RR: Opel Calibra Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Begge bilene over var på Gatebilmessa. Calibraen er ikke så ille bortsett fra panseret og litt nasty interiør, men RR tar kaka (antar det er Ruud Racing E36 det er bilde av). Den fronten ser ikke billig ut og må være noe herk å skifte ut(med tanke på at det går en front eller to på en gatebilhelg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 "prosjektbilene til tconcept" (http://www.tconcept.no) :D "Er det mulig??" Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR... Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Bildet av min nye front .... Dette er den nye fronten på bilen min for de som lurte på det ! Bilde er fotoshop modda ,men dere får sikkert et inntykk av en norges styggeste bil....:thumb NB:Noen som kan modde bildet så det blir riktig farge på alt ? Siter Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret: Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg