Gå til innhold

Bilder av Norges styggeste gatebil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne tråden kunne likegodt hett "Bilder av Norges styggeste bil?"

Den siste der kvalifiserer neppe som "gatebil"

 

Hva definerer du som "Gatebil" da ?

 

Min definisjon av gatebil er en bil som er registrert for kjøring på gata. Og den 190'n var det såvidt jeg kunne se.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører kanskje ikke hjemme her da jeg har sett verre, men at denne er med i vote'n for "årets gatebil" i Dagbladet er for meg et under. Eieren har jo valgt de minst passende felgene og den styggeste vinga som det går ann å putte på den bilen. Fargen var tøff dog.

 

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/07/14/471494.html?i=1

 

Jaja, smaken er som baken kan jeg vel egentlig si til alle innpå her. Bilen du viser til der, syns den var litt tøff og jeg. Felgene er kanskje en vanesak...

 

Akkurat som å diskutere musikk og dette her. Noen liker techno, noen liker rock, noen liker country osv osv.... så blir en evig diskusjon denne tråden her...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: vil bare si at dere burde sladde skiltene før dere legger dem ut her, tar dere 2 sekunder i paint eller photoshop.

Di fleste vil nok at skiltene skal være sladdet når bilen først skal drites ut på et såpass stort forum, og ikke minst handler det om litt respekt for eierne :)

 

Ville selv ha reagert om jeg fant min bil med usladdet nr. på dette forumet

 

/OT

VW Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører kanskje ikke hjemme her da jeg har sett verre, men at denne er med i vote'n for "årets gatebil" i Dagbladet er for meg et under. Eieren har jo valgt de minst passende felgene og den styggeste vinga som det går ann å putte på den bilen. Fargen var tøff dog.

 

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/07/14/471494.html?i=1

 

han som eide bilen før er her på forumet:p

bilen er helt lik som da han hadde den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår