Gå til innhold

Bilder av Norges styggeste gatebil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke

 

lnk2006-001.jpg

 

lnk2006-016.jpg

 

lnk2006-020.jpg

 

lnk2006-024.jpg

 

:puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og den gule Jetta'n, var ikke det en utstillingsbil som dro i land noen pokaler for lenge siden a? Mener jeg har lest noe om det i en annen tråd her for en god stund siden..

 

Den er grønn ;)

 

Vant en del pokaler ja, var visst en slags demo bil for et stereo firma i Bergen eller et annet sted.

 

Ser egentlig mye bedre ut på ekte, går på Rjukan nå :D

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok OT folkens, hold dere til saken! Det jeg mente med Norges styggeste gatebil var at bilen skal se helt på bærtur ut! Den skal være dårlig gjennomført, mest blodharry gatebilen ute i norge som ser helt F*CKED UP! :D Gjerne gatebiler der folk har gaffateipa på postesker som bodykit! Noe som ser helt j*velig ut! :D

 

Så bare kom med bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke bilde! men den mørke Opel Mantaen med gul dekor!

 

Står forran den hvite caravella på det bildet her!!

 

normal_PICT1104.JPG

 

:puke Sier nå jeg i allefall.. til seriøst bygge å være

 

oki , trodde det var denn du mente

 

220420061307.jpg

2001 mondeo Tddi stv

87/91 sierra cosworth 4x4

x 92 fiesta xr2i 1,8 16v

x 88 sierra sedan

x 90 sierra combi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry altså, men enhver slik tråd som dette er dømt til å ende i det totale kaos her på dette forumet. Her er alt for mange ulike oppfatninger og meninger representert, i tillegg til at det generelt postes alt for mye OT i enhver tråd (dårlig forumkultur). Mitt eget innlegg inkludert..

 

Personlig mener jeg for eksempel at:

- å style en Volvo er som å forsøke å sminke en gris eller i klasse med plastikkirurgien til Mickey Rourke, begge deler bør unngås

 

- Opel Manta kan kanskje kan bli en vakker klassiker om enda 20 år dersom den er original og ustylet, men pr i dag er det kun en harrybil, og særlig dersom den er forsøkt stylet

 

- At RS4 fangere og M3 speil er fullstendig utgått på dato

 

- At Alfa Romeo generelt lager særdeles vakre biler

 

- Den mye omtalte Supraen er harry stylet

 

- At det generelt er fullstendig feil å tenke styling dersom man kjører for eks Toyota Carina eller Corolla eller Hyundai Hvasomhelst

 

Og så videre. Poenget er at dette er eksempler på min oppfatning. Den er åpenbart fullstendig på tvers av mange av de andre på bilforumet sin, og dermed blir det helt håpløst å enes om hvilke gatebiler som er stygge når diskusjonen sklir ut i sånne ting. Trådstarter presiserte at han mente biler der stylingen var tapet fast eller lakken var ført på med rulle, og denslags - og det er noe alle her egentlig burde kunne enes om, hadde det ikke vært for at trådene altså drukner i OT og fjas, slik at poenget med det hele forsvinner..

 

Forresten kjører jeg selv en Audi A6 Avant 1996, senket 55/35 og med 18" RS4 felger lakkert mørk grå. Mer enn det bør ikke gjøres med en slik bil, det blir bare så jævlig stygt..

 

Eller noe sånt. Beklager at jeg kom med enda mer OT, men jeg måtte bare få det av brystet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår