Gatebilmannen Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jeg vil at dere skal legge inn bilder av det dere synes er Norges styggeste gatebil! Har dere bilder, så bare pes på! ;) Dette skal bli morsomt og se! Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Er vel ikke så åleit hvis det er noen her som eier bilen man legger ut liksom... Brukt masse penger og så blir den rakket ned her... Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 folk bygger da bilene for a de syns bilen er fin? må da tåle at andre ikke liker de?!:tannløs Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Such a shame.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 http://i41.photobucket.com/albums/e280/retr2002/diverse/x1pxOYwqu4SjF4ltITutx0xg6dyPnW8AMoZ.jpg Denne stiller sterkt Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 trenger jeg å si mere.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 har du noengang sett enm V8 i en alfa i det heletatt? Nå har han. Tilbake til topic. En av de styggeste bilene jeg vet om er den orange Opel astra cabriolet som var på forsiden av max power (?) en gang. Grunnen til at jeg ikke liker den bilen er at det er så mye ubrukelig dilldall i den. Skjermer på alle kanter og sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hva med denna her? det er en bmw 320 med stor rønrek-eksosstuss type carbon haha revehale på antenna.. gatebilklistremerker over hele... interiøret består av wounderbaum og bamser og seff ei sånn stor instrumentsak med rpm og shiftlight.. stålfelger og hjemmelakka spoiler... lite gjennomført igrunn... skam for bmw-eiere.. Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 første bilen jeg tenkte på når jeg så denne topicen var supran til vaa ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Haha! Klassisk bilforumet.net tråd! Fortsett gutter!:thumb Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Altså, granadaen er rå. Feit motor og the works, men det betyr ikke at den er fin. Er det så vanskelig å forstå? Og en annen ting. Mandel: Hva i alle dager er 5 stemmer? :P Er det bra eller dårlig? Men altså, nok OT. Her er en bra stygg bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Haha! Klassisk bilforumet.net tråd! Fortsett gutter!:thumb Hehe, jeg bare måtte :D Bare og slenge ut bilder gutter og jenter! Jeg ler meg ihjel av alle disse svarene :D Stå på! Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 ..og den gule Jetta'n, var ikke det en utstillingsbil som dro i land noen pokaler for lenge siden a? Mener jeg har lest noe om det i en annen tråd her for en god stund siden.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg