Eirik_N Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 den er god Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hadde du det ? Ble litt nyskjerrig :) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 meg? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Jepp :) Hvis det er det på to eller flere biler kan man vel trykt si at "alle" e34 har strømuttak under baksetet , selv om de ikke har batteri der. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Kan ta strøm derfra ja, men jeg syns ikke det virka "stødig" nok til å fore monoblokka mi med strøm så jeg kobla opp et ekstra batteri baki. (gul optima batteri om det sier deg noe). så konklusjonen er at ja det er nok vanlig med strømuttak under baksetet i de fleste e34... lurer på hvorfor egentlig. noen som har noen forslag/ideer? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Kan ta strøm derfra ja, men jeg syns ikke det virka "stødig" nok til å fore monoblokka mi med strøm så jeg kobla opp et ekstra batteri baki. (gul optima batteri om det sier deg noe).så konklusjonen er at ja det er nok vanlig med strømuttak under baksetet i de fleste e34... lurer på hvorfor egentlig. noen som har noen forslag/ideer? Fordi E34 (og E39) kommer med batteri bak på noen modeller, og ofte har mye elektrisk utstyr baki der.. f.eks. telefon, orginal forsterker osv. Greit med en felles kabel fra motor til bagasjen ,) Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 hvis du skal føre strøm fra motor-rommet og bakover, er det et eget hull i torpedoveggen til dette. Det strøm-uttaket som er under setet har ofte litt tynne ledninger om man skal koble til et ekstra batteri under baksetet!! Bygde om min bmw fra 518 til 535++ og da måtte jeg flytte batteriet til baksete og legge opp tykkere strømledning!! Er veldig enkelt og gå langs høyre side på gulvet til bagasjerommet. Når du tar av gulvlisten og dytter unna teppet har du en egen kanal du kan legge kabler i. På høyre side er det ikke så mange ledninger fra før av... det er hovedsakelig på venstre side. (der er det ofte fullt i denne kanalen...) Trenger du bilder har jeg det av demontert bmw inni (fra mitt prosjekt). Lykke til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 gidder du å legge ut det bildet her i denne tråden? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Fordi E34 (og E39) kommer med batteri bak på noen modeller, og ofte har mye elektrisk utstyr baki der.. f.eks. telefon, orginal forsterker osv. Greit med en felles kabel fra motor til bagasjen ,) Det er nok en av grunnene, men jeg ser også for meg at det er billigere og enklere å montere ett standard kabelsett i alle biler enn det er å produsere opptil flere forskjellige kabelsett til de spesifikke modellene. Ser at det finnes ubrukte kontakter overalt i min bil , feks til utgående tempmåler på radiator, som jeg ikke har, justering av høyde på lykter osv osv. Har plukka mye i det elektriske på min og de finnes over alt. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det er nok en av grunnene, men jeg ser også for meg at det er billigere og enklere å montere ett standard kabelsett i alle biler enn det er å produsere opptil flere forskjellige kabelsett til de spesifikke modellene. Ser at det finnes ubrukte kontakter overalt i min bil , feks til utgående tempmåler på radiator, som jeg ikke har, justering av høyde på lykter osv osv. Har plukka mye i det elektriske på min og de finnes over alt. Jepps, felles ledningsnett.. var vell det jeg prøvde å si, det er kablet opp for alt mulig utstyr, ganske uavhengig av hva bilen ble levert med.. gjør det ofte enkelt å legge til utstyr senere og.. Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bug Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 gjør som jeg gjorde. lever bilen til strandberg (eller annet anlegg greier) nær deg. trykk 4 siffer og klar. Siter - Bmw 525i 88 mod = Solgt - Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies Live to rock, drink and fuck. Mess with the best, die like the rest :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Han hadde vel ikke spørt hvor man kan trekke kabelen hvis han skulle sette bort jobben? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 gjør som jeg gjorde. lever bilen til strandberg (eller annet anlegg greier) nær deg. trykk 4 siffer og klar. Hehe - beste forklaringen! Den likte jeg :P Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Er jo morro å gjøre slike ting selv da. Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Å ikke minst mye billigere :) Men følelsen når det endelig spiller etter å ha stått å montert i mange timer / dager er ubeskrivelig :) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg