Gå til innhold

Tredd kabler til sub i e34

Ranger emnet


Gitarsan

Anbefalte innlegg

jeg skulle ha tredd noen kabler til en sub i min e34. eneste problem er at jeg finner ikke ut hvor jeg skal tre de. i andre biler pleier man jo bare å skru opp listene i dørene og legge de under teppet. dette ser ikke ut til å gå her. har noen erfaringer fra dette i lik bil? tips og erfaringer mottas med stor takknemelighet...

"The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Under baksetet på venstre side er det en gjennomføring, napp opp baksete, skru opp en 10mm plastmutter under seteryggen helt i venstre hjørne (venstre side som i bak fører setet) løft opp seteryggen litt klem inn kabelen i samme gjennomføring som resten av kabelnettet til baklys/bakluke.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under baksetet på venstre side er det en gjennomføring, napp opp baksete, skru opp en 10mm plastmutter under seteryggen helt i venstre hjørne (venstre side som i bak fører setet) løft opp seteryggen litt klem inn kabelen i samme gjennomføring som resten av kabelnettet til baklys/bakluke.

 

går man gjennom der med signal kabel og strømkabel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt blistereofreak da men , jeg gikk langs taket med kablene til Phono, på høyre side. Høres kansje stress ut , men det var det faktisk ikke. napp ut bekledningen på a-stolpen, og skru ut håndtakene i taket så kommer du til uten noe videre stress , ut med beklediingen på c stolpen og gjennom siden ved baksetet så er du framme i bagasjerommet :) Masse masse ledninger på gulvet i E34... (=støy)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på alle e34 modellene utenom 518 er det batteri under baksete. på 518 er det strøm kontakt der bare.letteste er å ta opp der og ta strøm der vertfall. anbefaler og legge singnalkablene i taket,jeg fikk helvetes mye støy når jeg la dem i gulvet langs passasjersiden.skal flytte mine til taket vertfall.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer dårlig med at alle har batteriet under baksetet faktisk , det varierer. Jeg har sett prikk lik min bil , bare med manuell kasse , og der stod batteriet under panseret.... Aner ikke hva som gjør at de putter det under setet :) Men tyskerene vet som regel hva de gjør :P

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi gidder ikke ta batteri diskusjonen her.. Den blir man aldri ferdige med.

Uansett om du har batteri forran eller bak så skal du ha et godt strømuttak under baksetet.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår