detuktioner Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Ser ut til at dette blir en artig baneracer, skal vel prøve å få oppgradert/event bygd en ny polo til våren så vi kan knive litt:) Har dere bestilt de delene? Vil gjerne slenge meg på den bestillinga jeg også om det er greit? Har cash! Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 jeg har sendt mail til de og spurt om pris på 3 sett pluss sending.. edit: 17 euro for sending og 10% rabatt på varene.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 det vil si 120 euro pr. snute for delene, frakt og 4% på prisen fordi jeg betaler via paypal.. det er det sikreste og slik har jeg betalt de før, så vet det fungerer godt.. Så må vi også dele tollen på 3 om det kommer noe toll, kan bli så mye som 300,- pr snute om vi er litt uheldige.. er lite å gjøre med tollen desverre :( vare: Domlager Polo 2(f), einstellbar [DGS-070] 120,00 EUR Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 du har pm gallagher Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 pm besvart :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 da har jeg ordnet ferdig regnestykketog snakket med alle.. sender pm til dere det gjelder.. synes det endte opp relativt billig.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 hvordan går det med bilen da. Har selv montert de justerbare fjærbeinslagerne og det ble noe helt annet. Takk for handlen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 har ikke montert en dritt, men nå begynner jeg for fullt på karosseriet igjen for å få det ferdig.. bilder kommer så fort det skjer noe pent noe.. skal ha batteriet baki og fjerne reservehjulsbrønnen.. noen som har noe bilder av dette i polo eller golf e.l ? har funnet ut hvordan jeg tror jeg skal gjøre det, men kjekt å kikke på andre alternativer.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 karossen nærmer seg fælt, og har fått noen ideer :) bildene viser meg som vasker, plåtarbeid og noe planer.. batteri skal bak i reservehjulsbrønnen, og bakstillingen skal bokses inne for stivhet. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 ting skjer, og i dag kom grom-pakke fra wiechers.de ;) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Morsomt prosjekt. Skjer det noe mer? Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 joda, men bilen er satt bort fo vinteren.. det som skjer nå er handling av deler.. bremser og annen teknikk som ikke er innkjøpt.. Kommer mye sterkere tilbake til våren.. i løpet av sommeren skal jeg ha et rullende og lakkert chassis.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 er det slike camber greier... og du selger de for 120 euro + toll, frakt? svar gjerne på pm :D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 de ble kjøpt gjennom g-laderseite.de Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Grunnet diverse familiefyll tvungne skiturer ble det ikke gjort så mye som jeg håpet på på poloen i ferien, men litt skjedde.. Fikk litt bremsesnax fra black diamond og ferrodo.. Har også ordnet meg et par framskjermer i glassfiber for å lette litt på vekta der foran.. og dashbordet ble modifisert for å få plass til buret. Ei god gammeldags vedsag gjorde susen :) litt plastsveis for å tette igjen de nå åpne sidene, så blir det riktig så bra.. Alle andre former på denne bilen er meget firkantede, så jeg tok meg ikke arbeidet å runde det av noe særlig.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg