Gromit Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Jeg fikk disse fra fruen http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8072429510&sspagename=ADME%3AB%3AAAQ%3AUS%3A1 Hvordan i svarte skal jeg montere de? Jeg tenkte på kupelyskontaktene, men de fant jeg ut var integrert i dørlåsene så da måtte jeg slå meg av den tanken. Er det mulig å hente ut strøm fra sikringsboksen? Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NChief Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Jeg fikk disse fra fruen http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8072429510&sspagename=ADME%3AB%3AAAQ%3AUS%3A1 oh, de var kule :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 De var seriøst fete :D Prøv og finn strømmen til kupelyset, må da være mulig det? Ser for meg at det er noe sentralt rele en eller annen plassen som alle ledningene fra følere i døren går til, og utfra releet eller boksen eller hva det er går det strøm ut til lyset de forskjellige plassene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 De var seriøst fete :D Prøv og finn strømmen til kupelyset, må da være mulig det? Ser for meg at det er noe sentralt rele en eller annen plassen som alle ledningene fra følere i døren går til, og utfra releet eller boksen eller hva det er går det strøm ut til lyset de forskjellige plassene. Hva med å koble det på bryteren som styrer lyset når du har opp og igjen døra? Bare et forslag tror det skal gå:) Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hva med å koble det på bryteren som styrer lyset når du har opp og igjen døra?Bare et forslag tror det skal gå:) Var jo det jeg mente da :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Var jo det jeg mente da :hammer Ops leste vist litt for fort :hammer Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg