Dr.green Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Eg har også ein Jetta stående i garasjen. Har mekka på den i over to år og er nesten klar med den nå. Det er ein 90 mod. som eg har ribba heilt ned og bygd opp igjenn. Eg har lakket den i VW sin originale giftgrønne farge. Den kan minne litt om denne:hello: Ellers så har eg satt i GTI motor som eg overhalte og satt i lavkomp. stempler og diverse i tilfelle turbo. Understell og interiør er nytt. Utenom dette har eg kjøpt felger, senkesett og diverse styling. Har lagt ut kr 108000,- på den og meir blir det. Nå driver eg å setter i stereo og til det får eg hjelp av ein kompis fra Tyskland. Han har jobbet med sånt i 10 år, så det skal nok bli lyd. Eg har desverre ikkje noen bilder her eg sitter nå, men skal få rota fram noen og lagt di ut så fort som mulig. Det er masse arbeid, men det er d verdt. Og du får noe som garantert ingen andre har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Spanish Graven ? Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 du har vell kansje fått hjem noen bilder av bilen nå da ?:D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 fix bilder da :) høres intressant ut dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr.green Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 2 år gammelt bilde. Det er gjort masse med bilen etterpå. Skal prøve å fikse ferske bilder snart. min grønne.zip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Post bilder. Syntes det er gøy å se fine Jetta'er. Har alltid vært fan av jetta/vento/bora, men har alltid hatt Golf. Helt til nå...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Sånn da slipper andre å laste ned zip filen din. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by mk1classic Sånn da slipper andre å laste ned zip filen din. OMG !! :eek: Nå trudde jeg faan at jeg så min egen bil !! Var prikk lik omtrent, bare litt annerledes felger, vinge bak og så har jeg hellakert RS fanger og ikke lister. Skal få ut et bilde snart! Hvor i Norge bor du henne ?? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 søt ska det der. litt vel giftgrønn, men smaken er som baken ,.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Så en ganske lik en i Skien i dag.. :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Du har vel ikke en sånn spoiler til bagasjeluka liggende?? Sånn som du har på det bildet ditt?? vil ha på min å!!! :D hapyhappy Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by pololars Så en ganske lik en i Skien i dag.. :) Det er den som er min jo :D Den blir med på StreetMeet i Kragrø idag og :D VWfreak - Prøvde en Rieger Spoiler bak på min engang, type høy. Det ble rått :) Skal få tak i en og lakkere den grønn. :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by wabby Det er den som er min jo :D Den blir med på StreetMeet i Kragrø idag og :D VWfreak - Prøvde en Rieger Spoiler bak på min engang, type høy. Det ble rått :) Skal få tak i en og lakkere den grønn. :D Hmmm... Skal ikke ha en høy en... Tenkte mere på den som er på bildet på sia her.... Bare en liten spoiler på luka gjør seg det! :D :D :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by vwfreak Hmmm... Skal ikke ha en høy en... Tenkte mere på den som er på bildet på sia her.... Bare en liten spoiler på luka gjør seg det! :D :D :D Hvor fikk du tak i den RS lista bak på fangeren der ?? Slik en vil jeg ha! Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Tja.. wild guess.. kapp av bunn på en stykk stor fanger til golf eller jetta 2.. lim eller popp fast.. voila Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg