Gå til innhold

Prosjekt

Ranger emnet


Dr.green

Anbefalte innlegg

Eg har også ein Jetta stående i garasjen. Har mekka på den i over to år og er nesten klar med den nå.

Det er ein 90 mod. som eg har ribba heilt ned og bygd opp igjenn.

Eg har lakket den i VW sin originale giftgrønne farge. Den kan minne litt om denne:hello:

Ellers så har eg satt i GTI motor som eg overhalte og satt i lavkomp. stempler og diverse i tilfelle turbo. Understell og interiør er nytt.

Utenom dette har eg kjøpt felger, senkesett og diverse styling.

Har lagt ut kr 108000,- på den og meir blir det.

Nå driver eg å setter i stereo og til det får eg hjelp av ein kompis fra Tyskland. Han har jobbet med sånt i 10 år, så det skal nok bli lyd.

Eg har desverre ikkje noen bilder her eg sitter nå, men skal få rota fram noen og lagt di ut så fort som mulig.

 

Det er masse arbeid, men det er d verdt. Og du får noe som garantert ingen andre har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...
Originally posted by mk1classic

Sånn da slipper andre å laste ned zip filen din.

 

OMG !! :eek:

Nå trudde jeg faan at jeg så min egen bil !! Var prikk lik omtrent, bare litt annerledes felger, vinge bak og så har jeg hellakert RS fanger og ikke lister.

 

Skal få ut et bilde snart!

 

Hvor i Norge bor du henne ??

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pololars

Så en ganske lik en i Skien i dag.. :)

 

Det er den som er min jo :D Den blir med på StreetMeet i Kragrø idag og :D

 

 

VWfreak - Prøvde en Rieger Spoiler bak på min engang, type høy. Det ble rått :) Skal få tak i en og lakkere den grønn. :D

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

 

Det er den som er min jo :D Den blir med på StreetMeet i Kragrø idag og :D

 

 

VWfreak - Prøvde en Rieger Spoiler bak på min engang, type høy. Det ble rått :) Skal få tak i en og lakkere den grønn. :D

 

Hmmm... Skal ikke ha en høy en... Tenkte mere på den som er på bildet på sia her.... Bare en liten spoiler på luka gjør seg det! :D :D :D

post-3620-1380485233721_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår