Gå til innhold

Prosjekt

Ranger emnet


Dr.green

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Originally posted by wabby

 

OMG !! :eek:

Nå trudde jeg faan at jeg så min egen bil !! Var prikk lik omtrent, bare litt annerledes felger, vinge bak og så har jeg hellakert RS fanger og ikke lister.

 

Skal få ut et bilde snart!

 

Hvor i Norge bor du henne ??

 

 

Eg bor i Hardanger, noen mil ifra Odda. Er ofte innom Skien å besøker familie, så eg skulle jo sett litt på bilen din ein gang då kanskje.?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

Du har vel ikke en sånn spoiler til bagasjeluka liggende?? Sånn som du har på det bildet ditt?? vil ha på min å!!! :D hapyhappy [/

B]

 

 

 

Har ikkje ei sånn vinge liggende, men trur du lett skal greie å oppdrive det.

Det er faktisk noe som kan brukes fra Ford og det er ei sånn.

Det er ei orginal Sierra sedan cossie vinge. Den passer rett på uten noe tilpassing og stress!!:op :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr.green

 

 

 

Har ikkje ei sånn vinge liggende, men trur du lett skal greie å oppdrive det.

Det er faktisk noe som kan brukes fra Ford og det er ei sånn.

Det er ei orginal Sierra sedan cossie vinge. Den passer rett på uten noe tilpassing og stress!!:op :D

 

Jetta er helt klart penest uten spoiler bak!

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Don T

 

Jetta er helt klart penest uten spoiler bak!

 

Hehe.. Bare undersøker litt veit du.. :D Var det du som hadde jetta 16v eller noe?? Med 9*16 og sånn... Som du solgte nå... veit ikke om 9*16 a? Driver å selger noen 17" jeg har på nå.. Og da blir det breifelger.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

 

Hehe.. Bare undersøker litt veit du.. :D Var det du som hadde jetta 16v eller noe?? Med 9*16 og sånn... Som du solgte nå... veit ikke om 9*16 a? Driver å selger noen 17" jeg har på nå.. Og da blir det breifelger.. :D

 

Jeps, det var meg.. veit ikke om felger nå men. Med 9x16 kan du ikke ha så lav bil som du hadde når du sto ved siden av min på Våler 2002 ihvertfall..:D

:cool:

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kutter ut den nederste delen av min så har du 90-fanger.... Fanger før det, altså gammel type er mye smalere... Har ikke noe bilde men du har sikkert sett en golf eller jetta med sånne fangere...De fleste kjører med orginale bakfangere etter det jeg har fått med meg... Man får jo sånn ting under 90-bakfangeren på golf men ikke til jetta... Fangeren til jetta er nemli litt lengere... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår