projektRUST Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by Polo Classic ... Jeg tipper at 70-80% av g-ladere havariene kunne vært avverget ved å bytte den lille reima hver 40000. Synd at VW ikke skaffer den..... at vw ikke skaffer den er jo forsåvidt dumt ja.. men kanskje det kan brukes som en unnskyldning til å trimme litt? :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Juli 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Hvis man skulle ha satset på turbo, hvilken motor bør man putte inn da? Hvor mye effekt kan jeg egentlig hente ut av 1,6 literen hvis jeg ikke kjøper turbo eller kompressor? er det mulig og få denne opp i mellom 100 og 110 hk ved å bytte kammer, sports filter og 2,5 " hele veien??? Blir kjørt ifra av mopeder,,,, Savner 200SXèn min jeg,,, :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg