Gå til innhold

Inspirasjon til folket !

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den caben med ventofront var jo bare rålekker da.

Et lite spm: ser at mange av de amerikanske bilene har sideblinkersen framme i fangeren i stedet for på skjermen. Er dette normalt der borte fra fabrikk, eller nok et sært amerikansk styling-fenomen?

Forøvrig har vi absolutt mye å lære av våre brødre i vest:)

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har sveisa igjen rutene på sidene bak før? hehe.. lurte litt på hvordan det hadde blitt.. evt. regge den som varebil? hadde vært kult å sett et bilde av noe sånt.. hvis det i det hele tatt er gjort da:)

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den caben med ventofront var jo bare rålekker da.

Et lite spm: ser at mange av de amerikanske bilene har sideblinkersen framme i fangeren i stedet for på skjermen. Er dette normalt der borte fra fabrikk, eller nok et sært amerikansk styling-fenomen?

Forøvrig har vi absolutt mye å lære av våre brødre i vest:)

 

De kommer originalt, på alle biler i USA, og heter markeringslys. Man må også ha markerinslys bak på alle USDM biler (United States Domestic Market). Noen har markeringslys i frontfangeren, slik som Golf III, mens andre har det i frontlykta (Mitsubishi Evo VIII). Noen har markeringslys i bakfangeren (slik som Evo), men jeg tror Golf III har en liten bit som lyser, en 5W pære antageligvis, som lyser i på siden av blinklyset på baklykta.

Og ja, mange kan lære av Amerikanerne på Golfer. De er gode på IIIere. Hvite biler med sorte Jetta-lykter og Jetta-grill, VR6 leppe, skamsenk og Porsche-felger, samt oransje blinklys og sota tåkelys, nydelig. Tyskere derimot, har gått helt av skaftet. Briter er også veldig flinke med Golf III. Amerikanerne er helt herlige på akkurat dette punktet. De begynner å få mye rett, både med tanke på importbiler (kjent som Imports, er bare Japsebiler rett og slett) og Euro-biler.

Jeg elsker cabbyen med Jetta-front :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har sveisa igjen rutene på sidene bak før? hehe.. lurte litt på hvordan det hadde blitt.. evt. regge den som varebil? hadde vært kult å sett et bilde av noe sånt.. hvis det i det hele tatt er gjort da:)

En Golf 3 oppfyller svært få krav til varebil klasse 1 eller 2.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har sveisa igjen rutene på sidene bak før? hehe.. lurte litt på hvordan det hadde blitt.. evt. regge den som varebil? hadde vært kult å sett et bilde av noe sånt.. hvis det i det hele tatt er gjort da:)

 

 

En Golf 3 oppfyller svært få krav til varebil klasse 1 eller 2.. :)

 

I England er Golf III stor nok til å være varebil, iallfall. Corsa er jo varebil, og jeg mener å huske at jeg så ett par IIIere som varebiler da jeg var der :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I England er Golf III stor nok til å være varebil, iallfall. Corsa er jo varebil, og jeg mener å huske at jeg så ett par IIIere som varebiler da jeg var der :)

Litt forskjellige regler tipper jeg, men den oppfyller vel uansett ikke de norske krava..

Ser jeg skrev "klasse 1 og 2" over, det skulle stå "alternativ 1 og 2" (av varebil klasse 2)..

 

Her er forøvrig kravene;

http://www.dinside.no/php/art.php?id=27614

 

Gammel artikkel, varebil klasse 1 (som G3 kunne passet inn i) forsvant vel i juli 2004, så da sitter man igjen med varebil klasse 2 med lasterom, men der mangler man vel noen krav.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forskjellige regler tipper jeg, men den oppfyller vel uansett ikke de norske krava..

Ser jeg skrev "klasse 1 og 2" over, det skulle stå "alternativ 1 og 2" (av varebil klasse 2)..

 

Her er forøvrig kravene;

http://www.dinside.no/php/art.php?id=27614

 

Gammel artikkel, varebil klasse 1 (som G3 kunne passet inn i) forsvant vel i juli 2004, så da sitter man igjen med varebil klasse 2 med lasterom, men der mangler man vel noen krav.. :)

 

Vet at det trolig ikke ville vært mulig i Norge, jeg bare sa det finnes Golf III varebiler ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Dette er en egen "Inspirer Dezvipe"-post.

Artige IIIerGolfer med original fanger (helt original eller cleanet). Ikke stylingfanger.

 

 

002.jpg

 

033.jpg

 

082.jpg

 

084.jpg

 

013.jpg

 

117.jpg

 

 

Foglight insirts

 

085.jpg

 

 

Skiltplasseringen er cleana

 

077.jpg

 

090.jpg

 

 

Lys i fanger og skiltplass er cleana

 

089.jpg

 

050.jpg

 

024.jpg

 

046.jpg

 

115.jpg

 

 

Alt er fra Edition38, britisk event. På en god dag ligger virkelig Britene år foran USA og resten av Europa!

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår