Gå til innhold

Inspirasjon til folket !

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom også med bilder av felger du synes passer bra på golf 3 / vento

Da blir jo Oleee bare enda mer forvirra og bruker lenger tid på å bestemme seg.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jo Oleee bare enda mer forvirra og bruker lenger tid på å bestemme seg.. :D

 

 

åneida nå har jeg funnet ett sett fine hjul til han...:D

Hvis han holder det han "lover" så henter'n de på fredag..

Det burde han så absolutt gjøre, da jeg har tilbudt meg og høyglanspolere samt fikse de litt for han gratis..

 

Og gjøru ikke det Ole..så blir jeg nesten så sinna at jeg må kjøre ned til oslo igjen og hente hjula, skru de på bilen din, for så og se trynet ditt smile stort og morsomt når du ser hvor bra de hjula faktisk blir på bilen din !

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye pent her, men dassrull stilen og ekstrem dekkstrekk er noe av det dummeste jeg ser.

Hva? :) Dekkstrekk og dassruller er nesten et must. Men med det, som alt annet, så er det begrensinger. Den du la ut bile av var kanskje en smule overdrevet. Smak og behag som det har blitt sagt så mange ganger før.

 

Fy faen den me Bora-fronten var rå:eek:

Kan ikke si meg enig der. Nesten så den skulle blitt plassert i kategorien til hvordan det ikke skal gjøres. Speila var fine.

 

MAAAANGE fine bilder av råe biler Mandel:) Finfin tråd som jeg satser på blir oppdatert jevnlig. Får se om jeg ikke bidrar med mitt senere. "Black Demon" Golfen er vel kanskje den peneste 3'er Golfen jeg har sett. Gjennomført i alle kanter, og ikke noe jalla plast og overdrevet tullball med 44kg sølv netting i hytt og pine. Stylingen får "fast and the furious" folka ta seg av:op Har ikke noe imot 3'ere med styling så lenge det er gjort på en ordenlig og ikke overdrevet måte, men er helt klart penest "originalt".

 

Må ikke bytte fangere, speil etc for å få en bil som skiller seg ut. To måter å skille seg ut på: På den bra og den dårlige. Den bra måten ser man på bildene Mandel har lagt ut. Etter min mening.

 

Senking, felger, plastsveising/cleaning, lykter, diverese detaljer, er noen få stikkord som kan være fint å ta med seg videre. Fortsatt etter min mening:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EY.. 2 dørs vento.. det vil man se flere bilder av :)

 

 

der kom'n ja ;)

 

satt og venta på førstemann som skulle si det !

 

som en del kanskje vet, og som enkelte andre kanskje ikke vet, er at vento ikke kom i 2 dørs utgave.

 

Går 3 stk ellernoe i USA. Disse ligger det en del arbeid bak med tanke på at man må kutte fra en 2 dørs golf for og få hele paneler osv..

 

Tidkrevende jobb, men gud så flott det blir a !

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet det meeeget godt.. derfor jeg tenkte "men i svarteste helvete hva pokker har skjedd her.. omtrent det samme som jeg tenkte når jeg så en vento cab. klart.. om det er i usa den befinner seg så er det jo en jetta :P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår