Ken-gti Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Da jeg har vært lenge på vacn sine sider må jeg jo være litt her og:) Bilen er en 2002mod Golf Gti jubileum,reflex silver:) Div mod`s er gjort med blandt annet kw-v2,32 stabstag og lenkearmer ++.. (står litt skeivt på bildet, er lavere bak enn den ser ut til) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 flere bilder da:spin Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Denne er HEFTIG! Har fulgt tråden din på VACN forumet en stund... :thumb Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Denne er HEFTIG! Har fulgt tråden din på VACN forumet en stund... :thumb cool;) nye baklamper er bestillt..også kommer det vel en liten fmic også regner jeg med:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Strøken bil, har du gjordt noe spessiellt med motoren? :) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Strøken bil, har du gjordt noe spessiellt med motoren? :) orginal motor.. 180hk turbo, kn filter *2..et til ånding for olje..intercooler,chip og evnt eksos kommer senere...ca 225hk.. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 damn denne bilen så virkelig bra ut;) kom med flere bilder:D:D! liker de frontlyktene dine!!! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 more pictures til folket.. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 og til de som evnt lurer hvorfor jeg ikke sladder skiltet..om noen vil finne meg finner de det uanz ut, prøv dere..her vokter det rottweilere og bilen er utstyrt med gps gjennfinnings system.. Så da vet noen nysgjerrig perer det:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Cool tralle! Keep it up! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Nydelig bil og nydelig garasje faktisk :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 PENT det siste bildet der! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Fikk skikkelig lyst på den jubileums-leppa der nå.. Hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Strøkent! :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Fikk skikkelig lyst på den jubileums-leppa der nå.. Hehe løyp og kjøyp;) koster "kremt" BARE 5500kr..hehe.. takk,garasjen er det plass til 3 store biler i..og en bod:)hadde det vært høyere under taket skulle jeg fått inn bukk og... men neeeeeeeeeeeeeida:shake Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg