doley1980 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 vinner ble einar stadshaug for andre år på rad..naf hamar jr. ottestad racing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 han er faen meg god til å kjøre framhjulstrekk :) noen som la merke til den blå volvoen fra nmk rena? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 han er faen meg god til å kjøre framhjulstrekk :) noen som la merke til den blå volvoen fra nmk rena? Ja Morten Fossum? Poengsummen 0-0-0 hadde han. Aner ikke hvorfor. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 han er faen meg god til å kjøre framhjulstrekk :) noen som la merke til den blå volvoen fra nmk rena? vitsen med å legge merke til den hvis han hadde 0-0-0 a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Hva kjørte Stadshaug i år da ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 hvem var han idioten som kjørte den strøkne mantaen? Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Ja Morten Fossum? Poengsummen 0-0-0 hadde han. Aner ikke hvorfor. ja, han rulla jævlig stygt i første omgang :) knuste kam drevet så ble ikke noe mere kjøring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hva kjørte Stadshaug i år da ? golf med 16v tror jeg : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakkandegalin Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 noe galt i og kjøre manta altså?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Kenneth Einang kjørte den strøkne Manta A'n :-) Rå lekker bil, men desverre problemer med noe gir opplegg. Han sa den skulle bli RCN til nesteår, det gleder jeg meg til å se. Einar Stadshaug kjørte Golf 1 med 1.8 16V som han hadde gjort alt med selv! Egenbygd motor så han kan mer enn å bare kjøre bil :-) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakkandegalin Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 mantan er ikke like strøken nå da.. etter att det var en gul kadett i veien;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hvem var han idioten som kjørte den strøkne mantaen? det blir vel hakkandegalin det da, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 du hakkandegalin, du må faen meg være stokk dum, bruker faen ikke sånnt i bilcross...sku hatt et ballespark Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 mantan er ikke like strøken nå da.. etter att det var en gul kadett i veien;) Ble vel bare litt riper? Du som klemte til meg to ganger ;) Jeg bremsa ned mot Schanke svingen for å ikke kræsje Mantan mer :) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakkandegalin Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 du hakkandegalin, du må faen meg være stokk dum, bruker faen ikke sånnt i bilcross...sku hatt et ballespark hehe.. du mener det ja.. men bilen er ikkew akkurat så bra som den ser ut til.. mest bare sparkel.. så den var egentli klar for skrap haugen.. bedre att e bruker den i rcn da.. er vel ikke bedre att du bruker en strøken ascona;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg