Gå til innhold

Bilen begynner å ta form

Ranger emnet


Magnum

Anbefalte innlegg

funker bra med sprutet nå som jeg har satt meg litt inn i det... Ja, bremsa 217 med "reserve deler" og 0.8 i trykk...(Hjemme mappet sprut) Kjører nå med mye bedre tenning og bensin mapp og 1,5 i trykk... Går MYE bedre nå

hve regner du med å ta ut av effekt å sånn?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:iconsm

 

det gjør det IKKE.. ser jalla ut uten.. hehe men vær sine meninger...

jeg foretrekker også emblem...

 

men, men :P

 

ps. trådstarter: har du værtpå handletur på ebay?? håper ikke du har betalt for mye for de varene i norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin bil det derre. Den skiller seg virkelig ut fra mengden synes jeg. Enkel og stilig. Jeg fikk sett litt på den på nært hold på eda-träffen også. -*Me like!*

 

Artig å se en annen "hvit" volvo stv med bronsefarga felger for jeg har lenge gått og tenkt på å lakkere eikerhjula mine safran for å skape litt variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke hvor mye det blir jeg, ny tyrbo, wastegate, bunndel, grenrør, dyser,porta 531 osv...så blir vell bra tenker jeg

 

grenror.jpg

Nye grenrøret

 

nice:thumb

 

 

åssen understell har du? eller er fortsatt bare kappa fjærer?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det va herregudsvogna si det!!! :D

nice som pokker!

denna likte eg. skamtøft fargevalg! syns da e artig eg når folke går sine eigne vega og da vert så gjennomført som detta :thumb

volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt

volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;)

volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død

volvo 940/s90 - my blue pearl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår