Gå til innhold

Hvem har den råeste grombilen på forumet?

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig å få se bilder? Eller var dette mer en "tullepåstand"? :P

 

Vet ikke helt om jeg gidder å legge ut bilder av den.... da kan det bli formye snakk om bilen...

Hadde håpet på å kunne ha den i fred... orker ikke å måtte HELE tiden passe på den....

 

Asim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg gidder å legge ut bilder av den.... da kan det bli formye snakk om bilen...

Hadde håpet på å kunne ha den i fred... orker ikke å måtte HELE tiden passe på den....

 

Asim...

 

da passet dette godt

 

 

Once a bitch... always a bitch..

 

hehe

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg da??

NSX er rimelig fett det og...

Er vel mange her på forumet som har mye gromt og rart, men som ønsker å ikke "kringkaste" det????

Det jeg mener, er at folk har mye fett, men ikke nødvendigvis ønsker å fortelle om det, og det forstår jeg.

Sier absolutt ikke at du er sånn, men det er et godt eksempel, siden du selv har fet bil, men peker på at en annen har enda fetere bil... hehe

Så hvis alle tenker sånn, vil ingen legge ut (dere skjønte tankegangen ?)

 

 

 

Joda jeg runker til bilen min hver dag, men dette var jo "forumets feteste" og min er så å si original enda, så jeg kommer til kort her mot andre som har satsa mye, mye mer ... :) Og selv om den Murcielagoen ikke er tukla med (noe som absolutt er unødvendig på en så FET bil) så syns jeg den er grommest.

 

 

 

Edit: Ikke det at jeg ikke skryter av NSXen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår