Gå til innhold

Hvem har den råeste grombilen på forumet?

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

Etter og ha sett autofil på nett-tv nå, med autofil tuning begynte jeg og tenke på hvem som har den råeste bilen på forumet her.

Tenker da motormessig, ikke styling eller audio...

 

Forresten noen av disse som deltok på autofil tuning som er medlem?

 

Sleng ut info og bilder og kom med forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes Henrik sin Ford GT40 Replica er en god nominant ihvertfall.

 

184503.jpg

 

Specs kan vel og har vel de fleste lest på Gatebil.no

 

Bil: 1966 Ford GT40 Replica. Karosseri: Laget i glassfiber, byttet av Anders Ringstad. sideruter og bakrute i pleksiglass, original fronrute Ford fra GT40, lakkert etter nye "GT-malen", karbon-speil. Interiør: stol til fører laget i karbon, Sparco 4-punkt til fører og passasjer, flocket dashbord. Understell: öhlins-støtdempere, Eibach-fjærer, justerbare stabilisatorstag. Bremser: Kraftige Brembo kalipere. Hjul: Foran: 11*18? 3-delte Image aluminiumsfelger på gatedekk. Bak: 15*18? 3-delte Image aluminiumsfelger på gatedekk. Motor: 5,7l. V8 fra Nascar, bygget på en Ford Windsor-motor. Effekt: Ca. 700hk Girkasse: 5 giret dogbox racingkasse fra Jaguar Silk Cut sportsvognracer. Clutch: 3-platers Tilton sinterclutch. Vekt: ca. 1000kg

Bil kommer etterhvert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke høre om GT40en, jeg vil ikke høre om slike kjente biler. Jeg vil høre om garasjebygg, om fete biler bygget til en billig penge, om mannen i gata som bygger drømmebilen, om tenåringer som restaurerer gamle biler, og om folk som kjøper seg en kjedelig bil, tar step by step, og etter ett år har en dritfet bil. Gi meg noen fete biler, bygget billig, gjerne i garasjen, ukjente folk, som ikke viser bilen sin frem overalt.

Takk :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Murcielago Roadstern til hu ene er jo ikke dum......... Selv om henne ikke er så veldig mye aktiv... Og motoren er utrimmet... :)

 

Ikke mange som kan skryte av V12'ere her tror jeg...

 

 

Men dette er vel for de med ihjæltrimma motor...

Jeg lurer ærlig talt på hvor mange som kjører Lambo her, jeg. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Den Murcielago Roadstern til hu ene er jo ikke dum......... Selv om henne ikke er så veldig mye aktiv... Og motoren er utrimmet... :)

 

Ikke mange som kan skryte av V12'ere her tror jeg...

 

 

Men dette er vel for de med ihjæltrimma motor...

Hva med deg da??

NSX er rimelig fett det og...

Er vel mange her på forumet som har mye gromt og rart, men som ønsker å ikke "kringkaste" det????

Det jeg mener, er at folk har mye fett, men ikke nødvendigvis ønsker å fortelle om det, og det forstår jeg.

Sier absolutt ikke at du er sånn, men det er et godt eksempel, siden du selv har fet bil, men peker på at en annen har enda fetere bil... hehe

Så hvis alle tenker sånn, vil ingen legge ut (dere skjønte tankegangen ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår