Gå til innhold

Importer Din Bilstereo Fra Usa Selv! Nye Produkter Til Knallpriser!

Ranger emnet


BoomBoxx

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan er leveransetiden om man bestiller direkte fra Indoaudio? Jeg fikk bra pris på spiller inkl. frakt.... men er greit å vite ang leveringstid!

Det er nesten umulig å forutse, den kan bli stoppet i tollen..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kredittkortadressen er tilsynelatende uvesentlig, for man kan legge JetCarrier-adressen inn i PayPal-systemet, og få fraktet varene dit. Hvertfall har det fungert for meg tidligere..

 

Som ChevyKen er inne på så er det forskjell mellom en såkalt 'confirmed' address og en 'verified' address i paypalsystemet. Alle kan få sin adresse 'verified', mens man må ha kredittkort registrert på en Amerikansk bopel for å kunne bli 'confirmed'. En Jetcarrier-adresse fungerer helt fint som en 'verified', men vi som ikke bor i USA kan ikke bli 'confirmed'.

 

Mange amerikanske selgere nekter å sende til annet enn en 'confirmed' adresse, dette skyldes at paypal kun garanterer for at selger ikke kan svindles av kjøper (ved at man reverserer belastning på kredittkortet, for eks) når varen sendes til 'confirmed'. Poenget er altså at selgere som velger å sende til 'verified' adresser løper en viss risiko for å tape økonomisk på salget dersom det skulle bli disputt mellom kjøper og selger.

 

Det finnes mange butikker som er mer enn villig til å selge internasjonalt, Indoaudio er et godt eksempel, men regn med å støte på en del som IKKE vil sende ut av USA ved betaling med paypal. Det finnes alternative betalingsmåter, som for eks en såkalt 'Money Order', men det er i praksis omtrent som å putte penger i en konvolutt, sende de i posten og håpe det beste. Mange av de som nekter å sende til annet enn 'confirmed' er villig til å selge til deg såfremt du betaler med en slik pengeoverføring, men det er jo enormt lite sikkert for deg som kjøper.

 

OK, det var dagens info i pausen i Sverige-kampen..

 

PS! Vær også obs på at mange av ebay-butikkene selger såkalte 'refurbished' produkter, altså 'fabrikkoverhalte' varer, og det er noe av grunnen til at de er så latterlig billig noen ganger. Overhalt brukt er ikke det samme som nytt, tross alt..

 

Pass alltid på å lese hele teksten GRUNDIG slik at du ikke får noen overraskelser, og send gjerne selgeren melding med alle spørsmål du måtte ha. Generelt gjør jeg ALLTID det for å be om total pris inkludert shipping uansett FØR jeg legger inn bud på en auksjon, og jeg sjekker også selgers feedback grundig.

 

 

Med det i bakhodet er det bare å kjøre på og spare penger.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv http://www.megabillig.com dær har du mye bra bilstereo til en go pris!! har kjøpt en del stereo dær fra :)

 

 

Tror de fleste her kjenner til dem ja...

 

Men greia her er vel at man kan få ENDA billigere ved å importere selv. Har selv sjekket opp prisene mot MB sine priser og funnet relativt store forskjeller som gjør det helt klart mer lønnsomt å importere selv!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kom hjem fra ferie på mandag, og fikk montert spilleren i dag! Måtte jaggu demontere hele dashbordet, fordi det var så trangt å klemme inn spilleren gjennom det smale hullet (den sitter litt inni dashbordet). Drittbil :D

 

Til info, dersom noen vurderer å importere CD-spiller fra USA, men vegrer seg pga radioen, så bør dere vurdere Alpine.

 

På CDA-9855 som jeg kjøpte, så kan man hvertfall velge radiofrekvensene i software, står forklart i manualen og greier. Så der røk det argumentet, selv om man fortsatt ikke har RDS da, om man er pukka nødt til å se navnet på radiostasjonen! :)

 

For øvrig tok det også denne gangen kun 4 virkedager fra pakka ble betalt til den kom på døra.

 

mvh

Jan Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk plutselig lyst til å kjøpe t8004 ifra indoaudio til 430 dollar,, bare lurte er det slik at jeg skal maile han at jeg vil kjøpe den samt gi han adressen min - betale over paypal - så kommer den i posten sånn utenvidre? Tollen kontakter meg eller må jeg fikse det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger bare å kjøpe produktet på Ebay, betale via Paypal så får du mail om videre gang. Pakka kommer med Fedex på døra, tollpapirer kommer som regel et par uker etterpå fra Fedex....

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår