eyzo Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Skulle polere panseret for å se hvordan det ble.. Først brukte jeg lakk rens og tørket av, rett etter tok jeg på voks og tørket av.. Resultatet ble mange små hakk i lakken.. Hadde noen fra før men ble mange flere nå.. Kunne dette komt av lakk rens/voksingen? Noe jeg har gjort feil? Eller har de bare blitt synlige no når jeg polerte panseret? Kan se ut som stein sprut.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Er nok bare steinsprut, vises bedre etter polering fordi det ligger igjen hvit poleringsmiddel i hakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Om jeg kjøper svart polerings middel blir det vel bedre? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Bare å spyle forsiktig med høytrykkspyler så du får bort det som ligger i hakkene det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Er det greit å spyle av bilen etter polering for å få vekk voksrester i div. sprekker osv Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 kjøp polerings middel i samme farge som bilen, den med chipstik.. brukte det på bilen min, alt av riper og hakk ble helt borte. Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Sorry for OT, men får ikke svart på din PM før du sletter litt fra innboksen din, eyzo:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg