stepside Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 I vart fall ikke jeg, fint med store felger men ikke for meg :- ) Nå når alle kjøper store felger må det vell finnes mange 15-18" felger til salgs? 5x5" boltsirkel. Så har du kromfelger ta kontakt med meg, allt av interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Har 4 stk 8x15" cromfelger med navkopper,, fremstår som nye, de har rullet 15 mil. boltsirkel er jeg ikke sikker på, men de passer til olds, chevy, osv, fullsise. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 merke? eller har du bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Har 4 stk 8x15" cromfelger med navkopper,, fremstår som nye, de har rullet 15 mil. boltsirkel er jeg ikke sikker på, men de passer til olds, chevy, osv, fullsise. Det er nok 5X120 i boltsirkel da.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hans, er du synsk? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 har bilder av felgene på http://www.bil-deler.piczo.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hmmm...fant ingen Kroma felger der. er det felgene på bilen du mener, eller de SVARTE det var bilder på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Joda det er bilder av felgene, gå inn på siden min, å trykk på Pick så finner du de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 kanskje er det blitsen, de ser svarte ut. har du brukt dem på Trans-am:en er de nokk 120mm boltsirkel, jeg leter etter 127mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Chrome modular heter de. Her er samme felgene nye: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1∂=USW-97-5855&N=400354+115&autoview=sku Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 felgene er rustfri, så det er nok blitsen som bedrager,, de passer ikke på trans am. det stemmer de heter chrome modular. er det andre som er int i felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 når jeg ser på summitbildene så har jeg faktisk to av disse fra før :-) satt på vanene jeg hadde men jeg kjøpte 2st 10,5 tommer til bakhjulene......stilige på vanen. Hadde nokk tenkt meg noe mer eksklusivt nå eller kanskje et 17" craigarfelger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ok, veit du om andre som er int, så gi en mld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Gjør en forespørsel på Moldestuket. Der er det jo folk som er helt ekstreme når det gjelder felger. Sikkert mange av de som har noe småtteri på 15-18 tommer liggende. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg