BLACK.PEARL Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1340354.ece Går det ann!? lol..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hmm, får etterstramme umbraco-skruene på rattet mitt idag da :D Sykt at dette skjedde med en "ny" bil da! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Haha! Sykt! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hadde fått panikk hvis det hadde skjedd med meg. HEHEHEEHE Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 sykt er det jo ikke, alle kan gjøre feil, noe som har skjedd her! hehe. Men det som er litt rart er at det ikke har blitt merket før nå, og ikke etter at bilen kom fra fabrikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Schaise, tror jeg er rett ord. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Tipper forrige eier var ute og testa mekkeegenskapene sine jeg. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 haha tralalala hmmn svært så lett denne var på ratte... shait *bremse og pisse i buksa* Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Tipper forrige eier var ute og testa mekkeegenskapene sine jeg. Jeg stemmer på den jeg og. Minner meg om Petter Solberg "The rætt is loose!" Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 svenks bil + svensk sjåfør = noe galt :lol: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 enda en grunn til å holde seg til eldre biler.. med ratt som er skikkelig skrudd på Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 word! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Bilen han kjørte var en Saab 9-3 fra 2003, kjøpt brukt for én måned siden. Saab i Sverige beklager saken, og skal nå undersøke bilen Ehm, hva om forrige eier rett og slett bare har byttet ratt og driti seg ut? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Litt verre om det hadde skjedd når han skulle "teste" bilen i litt høyere hastigheter da.. hehe. Kunne jo gått riktig galt det der :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg stemmer på den jeg og. Minner meg om Petter Solberg"The rætt is loose!" lo godt da gitt. "the rætt is loose" eller som petter ville utalt det det rætt is luuuse Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg