beemerworld Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 heh så en hvit bulkete og fæl opel combo på shell oppdal ca kl 00.00 i går den hørtes meget fresk ut er det noen som vet av denne doningen... hadde vøri ålreit som arb bil Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 er vel magnus kvamen sin det.. protrim i valdres Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Så denne jeg også, men det var i dag ;) Luftet iallefall "godt" av den når den dro på :p Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 han kjørte på vålerbanen på gatebil han! Org. calibra turbo-motor.. Gikk ganske friskt ja! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=294235 Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 han kjørte på vålerbanen på gatebil han! Org. calibra turbo-motor.. Gikk ganske friskt ja! Jeg jobba i depoet på våler... Aldri sett noen som glise så mye av og kjøre combo jeg... Gikk greit.. er ikke akkurat noe sports understell på de bila da så begrenset seg litt i svinga.. Men kjempe kult at noen stiller opp med litt uvanlige biler på banen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 er vel en chippa c20let, tror det var snakk om ca 240hk etter det jeg husker fra omc forumet Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 er vel en chippa c20let, tror det var snakk om ca 240hk etter det jeg husker fra omc forumet http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=294235 ...det er en helt standard Calibra Turbo motor (dog en vanlig chip i tillegg) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 så jeg skal liksom stole mer på ett bmw forum enn opel forumet? morna jens Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 når det er han selv som har skrevet det, så bør du nokk stole mere på det:) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 ait, min feil, gadd ikke lese der, bare så det var tatt ut av ett bmw forum, men trodde faktisk at folk som kjente han visste det og at det var til å stole på, men tydeligvis ikke :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 åja, etter litt mer lesing hadde jeg riktig gitt :p også hentet derfra: "Combo kjører fra BMW et-eller-annet Rett fram? Det var jo hastigheten i svingene som gjorde at jeg hang på mange og kjørte fra noen. I Combon sitter det ca 240hk, de fleste på banen hadde vel mer på hjula enn jeg har i motoren:) Magnus" og som kjent sitter det 204hk i de motorene orginalt så da må jo jeg ha rett som skrev at den var chippa til ca 240hk? ;) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=294235 ?? Står jo i innlegget fra bmw forumet at den er chippa? Gadd ikke lese besvarelsene i bmw forumet, da det er fra steinalderen. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 dere må varsle fra vis den bilen skal selges..sånn hadde jeg kunne tenkt meg Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bertone Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Det er ca 240hk i bilen slik den fremstår per i dag. Per i morgen er vi oppe i ca. 300 med datasprut og smidde råder (ikke at de gir mer effekt så klart). Ny radiator er straks på plass for å kunne holde ut flere runder på Våler før den går varm. Siter x Opel Lotus Omega, prosjekt x Opel Zafira OPC x Opel Combo 2.0 16v turbo x Opel C20LET 684hk (dragracemotor under videre bygging) x BMW S38B38 (turbobygging pågår) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg