Merog Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg la inn delenummerene for ei stund siden på siden til marius, men tengte jeg kunne legge ut en tråd om det her! For bensinbiler: 1J0 018 930 C For dieselbiler: 1J0 018 930 B Det står på bildet også. Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkFame Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hvor mye koster den? Har mista min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Noen som vet om det er farlig å kjøre uten den plata eller ??? HAr lixom mista min 3. nå.. og orker ikke å investere på en ny plate.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Detter er ikke den vanlige plast dritten, dette er av stål. prisen husker jeg ikke, man mariuas skal jo snart kjøpe den. Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Koster rundt 1000-1500 tror jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Det var ikke så værst pris da ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkFame Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Noen som vet om det er farlig å kjøre uten den plata eller ??? HAr lixom mista min 3. nå.. og orker ikke å investere på en ny plate.. Motorrommet mitt ble fort veldig skittent med en gang den manglet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hvis jeg ikke husker helt feil så er det ikke en billig penge for den plata,og den veier ALT for mye!! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Plata koster med alle detaljer for montering ca 2300,- Dette er MED VACN rabbatt på Vw Ryen. Regn med ca 1500,- i monteringskostnad om det skal tas på Møller...er en times jobb fikk jeg opplyst! Men vil tro det er verdt det for de med skamsenk... plata er armert Stål lissom. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 For de som lurer på pris på den plast-plata: http://www.veng.no Har selv kjørt uten plast-plata i noen mnd nå. Tok kvelden i vinter! Skal bestille ny snart.. :) (vet denne tråden ikke var om den plastplata men)... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Jeg har den armerte plata og er glad for det. Hun som hadde bilen før meg trengte den ... Som det blir nevnt over så veier den endel, såpass at du merker det. Bekjent av meg betalte 4800 ferdig montert hos Möller Ryen, så jeg kjørte bilen hans med og uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 På hvilken måte merker du det? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Bilen hans føltes lettere enn min foran, GTI 1.8T mot V5 2.3. Kanskje beskrive det som om min vil gå rett frem et øyeblikk i forhold når en går inn i en sving. Spesielt når en bremser ned og da slipper bremsen for å starte svingen. Det var det jeg følte, etter plata hans så var det mer eller mindre samme "feel" - da begge hadde plater. Ikke noe stort poeng, siden jeg ikke kjører på bane eller kommer til å gjøre det - ei heller noe stort poeng ved daglig kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Ok... tenkte litt på økt drivstofforbruk eller dårligere kjøreegenskaper jeg ser du! Mye veier plata sånn ca tror du? Og bygger den noe mer ned? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Jeg har ikke veid den, men minst 20 kg +-. Hvis du planlegger skamsenk, så som jeg har skrevet tidligere, regn med at du mister minst 15-20 mm. Jeg skrapte ofte selv uten senke fjører og skraper ganske ofte med 35mm. Hvis du planlegger å kjøre med mer enn 35mm ... så la vil min anbefaling være å la platen være. Dog, hva jeg finner akseptablet vil en annen finne uakseptablet og vice versa :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg