Fres Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article669695.ece Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hehe, gjør ikke meg noe. De kjøper vel bare ny en da.. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 skulle akkurat til å legge inn denne jeg også.. :D men, rimelig grei UP bil må jeg si, ikke noe å klage på der, da går jeg ut i fra at imprezan er snuten sin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 nå har snuten mulighet til å kjøpe inn sivile og uniformerte Lexus IS250 .. så nå skal snuten ha det behaglig på skattebetalerens regning :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 . Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Har jo vært rullet før den Imprezaen der etter hva ryktene i byen skal ha det til, så den repareres sikkert. Regner med at skadene var større da den ble rullet :) Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 rullet den ikke i stor fart opp okstadbakkene da? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ser hvem som har kjørt i feil kjørebane der ja.. :assman Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Rullet opp okstadbakken, sklidd ned blussbakken, kjørt feil vei i rundkjøringa ved solsiden. Tror det er noe med den bilen der jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Rullet opp okstadbakken, sklidd ned blussbakken, kjørt feil vei i rundkjøringa ved solsiden. Tror det er noe med den bilen der jeg. Forbandelse eller dårlige sjåfører? :driving Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 drastisk tiltak.. kom i feil kjørebane for og stoppe laguna, og ble torpedert... Bilen blir repparert og brukt videre... Den har uansett tjent inn masse penger for statskassa.. Har jo vært i Trondheim siden November 2001. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Se ræva t hu til høyre da! Trur hu der er rimelig 'grei':D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Med så mye medieomtale er ikke bilen spesielt "sivil" lenger... Hvorfor ikke bare kjøre hjem og hente den mistenkte senere, siden han var en kjenning av politiet? Var de redd for at han skulle til værnes og hoppe på første fly ut av landet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Se ræva t hu til høyre da! Trur hu der er rimelig 'grei':D Bra observasjon! :thumb :D Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirium Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ser hvem som har kjørt i feil kjørebane der ja.. :assman ja, det var han som ikke stoppa som kjørte feil vei i rundkjøringa. det var politiet som kjørte den sølvgråe imprezaen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg