Majestet Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Ja, jeg skal ha meg en ny bil. Jeg skiter i om den går fort, jeg vil ha noe som virker, og som er til å stole på. Hva ville du valgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Skal du ha noe som går og går og går og går så er Toyota et meget bra valg. Mer driftsikkert skal du lete lenge etter. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Eldre mazda 626? Eller som allerede foreslått; en eller annen toyota. Kjipeste med disse bilene er at du aldri får noen god unnskyldning for å kjøpe ny, de bryter jo aldri sammen. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Får man ikke tak i en eldre Toyota Camry 4x4 i denne prisklassen? 136 hk-saken. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Link eneste er at du ikke får plass til kjøleskapet ditt med isbitmaskin, hvis det skulle gå istykker, og du var nødt til å frakte det til kjøleskap-med-isbitmaskin-servicemannen. (misunnelig? næhæi) ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Majestet Ja, jeg skal ha meg en ny bil. Jeg skiter i om den går fort, jeg vil ha noe som virker, og som er til å stole på. Hva ville du valgt? volvo er vel en bil som går og går!! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Den hvite Mazda'n er helt klart en penere bil enn en likt priset Toyota, men Mazda er ingen kvalitetsbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by LupoB0Y Link eneste er at du ikke får plass til kjøleskapet ditt med isbitmaskin, hvis det skulle gå istykker, og du var nødt til å frakte det til kjøleskap-med-isbitmaskin-servicemannen. (misunnelig? næhæi) ;) God bil, har en sånn en selv fra 96 med 2 liters motor. Gått mindre enn 100.000km. Litt vanskelig å få solgt, så du kan sikkert få deg en sånn til en god pris. Utover det har eksosanlegget mitt bare rusta opp tror jeg, begynte å lekke sånn helt uten videre på lørdag. Veldig praktisk, har selv kombien og er plass til mye stæsj i bilen serlig med nedslåtte bakseter. Drar overaskende bra med tanke på liten motor (2l = 116hk :rolleyes: ) og funker generellt bare helt greit. Helvete å gjøre arbeid på bilen, oljefilteret f.eks sitter klemt inn bak alt som er å klemme det under (over drivakselen, under manifolden og på baksiden av motoren hurra) men men. Litt risting i plast osv, og har en lei tendens til å få småslitt girkasse ganske fort. Annen ting med den er at den har en god del vindstøy og støy fra hjulene.. Men en god bil. Fikk aldri solgt min jeg da så den går vel kanskje på billigsalg om 6-8 mnd :rolleyes: . Må ha meg noe med snurrbo. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Glem den forferdelige 626'en. Gå heller for en Carina E XLi som går like bra - og er i tillegg noe billigere i drift (1.6i 16V 115hk). De bilene er jammen meg slitesterke! Går for 45-50 for et gammelt eksemplar, la oss si '94 og oppover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Huff, disse nitriste Carinaene. sick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg