Gå til innhold

lavbudsjett løftebukk prosjekt

Ranger emnet


jeg ruller

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må da være ganske upraktisk at man må være to for å bruke den, da man må sveive likt på hver side. Og du må være noe utrolig sterk, eller eventuelt utrolig tålmodig hvis du skal klare å bruke den der:op Funker sikkert fint i teorien, men litt værre i praksis vil jeg tro..

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke med dere men jeg har kompiser som kan hjelpe meg med å snurre på den andre. Men jeg trur det kommer til å gå fint, seff må jeg ha tolmodighet når jeg løfter opp på grunn av jengene, men så skal jeg ikke kjøre bilen opp å ned 50 ganger om dagen.. bukken skal jo brukes hjemme. har bare en bil synest jeg kan ta meg tida til å sveive i noen minutter da. Dessuten er det jo no dritt å betale 6 tusen for en brukt løfte bukk som man ikke bruker mer en en par ganger i året. Jeg trur det blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gjerne en filmsnutt der du og kameratene dine sveiver opp og ned bilen:)

Men rediger filmen slik at den spilles av i dobbel hastighet :D

 

Seriøst:

Du får en grei brukt løftebukk for bortimot samme pris som det vil koste å lage den der, om du ikke har store mengder kvalitetsstål og grovt dimensjonert gjengestål liggende.

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst jeg skal lage rampe kan jeg ikke skifte dekk å drive med bremser osv.

Dessuten synest jeg det er kjempe gøy å lage sånt selv, og at vi har å mye kvalitetsstål ligende hjemme, det eneste jeg må kjøpe er jenge jern. Dere som sier det er så billi å kjøpe en brukt, husk at man må få den fraktet hjem også. Skal ordne bilder til den som vil gjøre narr,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår