Marvil Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Det er ikke bare du nei! det er tåkelys! tenkte jeg skulle ta de bort å spakle igjen...men pga eu-kontroll vil ikke det være no lurt! I verste fall er det vel bare å låne seg ei bakluke den ene gangen annahvert år den må godkjennes.. Den svarte på Vangsnes er ganske stilig, har sett den et par ganger i området her.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 I verste fall er det vel bare å låne seg ei bakluke den ene gangen annahvert år den må godkjennes.. Den svarte på Vangsnes er ganske stilig, har sett den et par ganger i området her.. :) Låne seg ei bakluke? hahaha.. hvem skal han låne ei IS 200-luke fra? Klart, han kan bare låne min som har intergert 10.4" skjerm med masse kabler som strekker seg hit og dit! ;) Noope! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinelexus Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Kan få låne mitt, men jeg regner at han ikke vil kjøre med sølvfarget bagasjelokk med wingswest vinge:race , men kan jo også sette på sølvfargetpanser har det også. da blir det mere helhet Siter Lexus is 200 X 00 Ford (Lumma) Focus http://www.cardomain.com/memberpage/448515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Er IKKE PÅBUDT med tåkebaklys..men du må fjerne brytern å......... Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 fet, jeg tenkte å sette strober i mine tåkelys bak. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigMafioso Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Strobelys er dødstøft.. Har lyst på dette selv.. Mye bra på ebay.com.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg plukket av lys og bryter på min forrige bil, og den gikk "rett" gjennom.. fikk først en 1'er feil fordi bryteren satt der (noe om at alt utstyr montert i bilen skal fungere) men gikk gjennom så fort jeg nappet ut bryteren.. 1`er feil trengs ikke og rettes opp hmmmmmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insane22 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Denne du viser til? :assman :assman :assman :hailvw hehe, visste ikke at de hade laget enda en V-DUB reklame :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hehe, visste ikke at de hade laget enda en V-DUB reklame :P tok ikke den før NÅ! ;) Så reklamene idag! LOL! :D Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 her er da mitt bidrag...hadde jeg bare hatt litt talent som fotograf..men nei... kan vel ikke si norges råeste akkurat...men et bidrag til tråden! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 her er da mitt bidrag...hadde jeg bare hatt litt talent som fotograf..men nei...kan vel ikke si norges råeste akkurat...men et bidrag til tråden! :) Dette er jo et skrekkelig fint eksemplar da! DET skal de ikke stå noe på! Har du gjort noen modifiseringer på bilen ellers? lEllers ser den lekker ut altså! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 eneste jeg har gjort med den er å senke den litt mer..desverre så ble det ikke nok..kjøpt nye hjul og valsa litt bak! :) ellers er frontlyktene lakkert svart inni..gjort før min tid! ellers ganske så orginal! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 is500finnes vel? :p og 300 og endel annet? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 500 fins vel ikke enda men kommer? så finns det vel en is450h eller? den må være helt sinnsyk! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 det stod en parkert ved siden av meg i tyskland (is500 uten camo) men på banen pakka de den inn, så er vel på vei om ikke annet :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg