raz Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Er det noen som vet av hvor jeg kan få taki blåe blinklys i 90 fangeren til min kjære 2er golf? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hva skal du med blåe blinklys? Om du ikke mener blåe blinlyspærer som blinker gult da. Det får du kjøpt på Mekonomen og andre bilrekvisitaer. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Disse "blåe" (regnbuefargede) pærene heter diadempærer. Søk på det, så får du lettere treff. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Blått glass, vedder en tier på at det er det han mener. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 holder med SpeedWell her gitt.. og tipper en tier til på at NBS skaffer det :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfsyncro Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Jeg kjøpte mine blå blinkelys på autospar! funker helt toppers! Siter 00`Audi A4 73`AMC Hornet Hatchback 91`Audi 100 2,3 Quattro 86`Golf 2 Syncro 88`Golf 2, 91`Golf 2 Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 mine var slik: Men etter et par ekstra strøk med blå sotespray så ble de slik: Ble fornøyd med de.. og ja de blinker orange :P Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Slenger meg på denne tråden her jeg.. Hadde forresten vært litt arti med blå blinkers (litt onkel blå i kryssene:)) Men, noen som vet om det er mulig å få godkjent annen farge enn oransje? Ikke på glasset, men lyset.. F.eks rødt eller gult e.l? Tipper blått ikke er så veldig akseptabelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Slenger meg på denne tråden her jeg..Hadde forresten vært litt arti med blå blinkers (litt onkel blå i kryssene:)) Men, noen som vet om det er mulig å få godkjent annen farge enn oransje? Ikke på glasset, men lyset.. F.eks rødt eller gult e.l? Tipper blått ikke er så veldig akseptabelt.. alle blinklys skal blinke oransj... men pæra kan godt ha en annen farge. Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 var glasset jeg mente ja...jeg har snakket med de på autospar...men de selger det ikke lenger...noen som skal selge? eventuellt noen internett sider? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg