Krister Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Leste litt her på forumet og ordet "sugemotorer" kom opp veldig mye, men jeg er litt forvirra hva dere mener med dette, vil noen forklare :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs2tom Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Leste litt her på forumet og ordet "sugemotorer" kom opp veldig mye, men jeg er litt forvirra hva dere mener med dette, vil noen forklare :) Motorer uten turbo Siter LIVET ER FOR KORT FOR Å KJØRE KJEDELIGE BILER,,,,KJØP DEG AUDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Leste litt her på forumet og ordet "sugemotorer" kom opp veldig mye, men jeg er litt forvirra hva dere mener med dette, vil noen forklare :) det ikkje er en turbo, den suger inn lufta sjøl, uten hjelp frå ei pustemaskin Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Eller kompressor, for den saks skyld ;) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Det "riktige" ordet for sugemotor er selvaspirerende motor. Hva en sugemotor er har andre alt forklart :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg