Gå til innhold

Bygge bagasjerom

Ranger emnet


Olaman

Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann!

Jeg lurte på hvordan jeg kan bygge nytt bagasjerom i min 244 DL?

Jeg har lyst til å heve gulvet litt, så jeg kan legge forsterkeren min under gulvet, ute av syne, samt lage en 35 liters basskasse et sted som ikke tar alt for mye plass når jeg skal på harrytur! ;)

 

Altså, nytt gulv som jeg kan ha forsterkeren min under, og en basskasse som tar minst mulig plass! - Hvordan begynner jeg!?

Jeg har en svær MDF-plate jeg kan bygge av, btw..

 

Setter pris på all hjelp!

Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hoppsann!

Jeg lurte på hvordan jeg kan bygge nytt bagasjerom i min 244 DL?

Jeg har lyst til å heve gulvet litt, så jeg kan legge forsterkeren min under gulvet, ute av syne, samt lage en 35 liters basskasse et sted som ikke tar alt for mye plass når jeg skal på harrytur! ;)

 

Altså, nytt gulv som jeg kan ha forsterkeren min under, og en basskasse som tar minst mulig plass! - Hvordan begynner jeg!?

Jeg har en svær MDF-plate jeg kan bygge av, btw..

 

Setter pris på all hjelp!

 

Tja.. jeg synes det er greit å lage ei lita skisse over det du skal bygge.. så du har noe å bygge etter! Regne ut mål på kasse, skrive ned mål på bagasjerom osv..

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsterker.jpg

 

en 244glt, ferrarri rød, som jeg kjøpte av en hr. even halsør fra måløy.

han hadde bygge slik som du ser på bildet.

 

ps. det var luftekanaler, samt lysdioder inni det rommet. samt et deksel man kunne legge over, så man kunne bruke bagasjen.

 

Subwoofer.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhøyningen?

Mener du den forhøyningen under hattehylla?

Eller den dumpa som er litt ned midt i bagasjerommet?

er det vanskelig å titte under bilen for å se hvor tanken ligger??? menne tanken ligger under opphøyningen under hatthyllen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår