Gå til innhold

Golf VR6 Vestby (Gamle E6)

Ranger emnet


ViceGuy

Anbefalte innlegg

Leka litt med en blå Golf VR6 på gamle E6 fra Vestby mot Moss i dag. Han gasset friskt å jeg hadde problemer med å holde meg forran med bare 600 kubikk mellom bena hehe

 

Ble "kvitt" han siden jeg brukte kortere tid på forbikjøringer:D Vil takke for følge... hadde det morro på den strekningen, å jeg kom til mitt damebesøk 15 min før avtalt tid hehe

 

Noen som vet noe om denne bilen, tror den må være fra vestby-son-mosse distriktet

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte faktisk forbi dere mens dere "leka" dere :D Rett ved oppoverbakken der etter Vestby Sentrum.

 

Men tilbake til VR6'ern...Har ikke sett denna i Vestby før, så tror ikke den holder til her.

Kan ikke ha vært oss da, vi begynte lekinga etter bakken vi... rettstrekka forbi første avkjørsel til skeidar.... ble ikke forbikjørt av noen bile vi :)

 

Eieren bor i hølen, og bilen er en org. 3-dørs VR6 med en 19-20åring bak rattet.. Er nok ikke no mer enn org. VR6 nei, har vel hatt den bilen i noen få mnd bare..

 

Kan høre med han om han vil komme inn på forumet;-)

 

Aha, var derfor han aldri nådde meg igjen etter Kjenn da hehe Slakka litt opp på gassen... måtte jo gi han muligheten til å nå meg igjen :D

 

Du får hilse å si takk for følge da, var morsom tur som sagt...

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte faktisk forbi dere mens dere "leka" dere :D Rett ved oppoverbakken der etter Vestby Sentrum.

 

Men tilbake til VR6'ern...Har ikke sett denna i Vestby før, så tror ikke den holder til her.

 

må bare spørre om noe! du har en S14a , men så har du bilde av merca på avataren?! hehe, mekk et bilde av den andre a :D

 

btw, dette hørtes da ut som en morsom tur?:P

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tilbake til VR6'ern...Har ikke sett denna i Vestby før, så tror ikke den holder til her.

 

Forresten, du eplejus.. Vr6én pleier å stå nesten hver dag 2 hus nedafor blokka der du bor. Rart du ikke har sett den.. :-)

 

Å fææn, nede på Nordbyhagen? Ja, godt noen følger med på hva som skjer i Vestby ;)

-Nissan 200SX S14A '99

http://www.eplejus.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår