Gå til innhold

The Real Fuchia coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

slutt og bæs øyvind..hehe..

 

vet ikke om du har lagt merke til det, men denne bilen har faktisk ikke oem\jdm stil, eller tysker stil for den saks skyld..

 

den har en farge som skriker, se på meg, og bør ha lykter, felger, styling der etter og.. rød\hvit passer ikke denne stilen..

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 512
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

slutt og bæs øyvind..hehe..

 

vet ikke om du har lagt merke til det, men denne bilen har faktisk ikke oem\jdm stil, eller tysker stil for den saks skyld..

 

den har en farge som skriker, se på meg, og bør ha lykter, felger, styling der etter og.. rød\hvit passer ikke denne stilen..

 

uff dagens ungdom:puke

 

hehe nei er sant det.. smaken er som baken :respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå driter jeg i baklyktene!!! :D:D:D:D:D

 

Eneste som teller nå er å få installert nykammene med tilbehøret - samt Hondata S300 styringsenheten, "benke" dritten og få det ut på papir at motoren yter 200+ hk på svinghjulet, og inkasserte et veddemål på kr 10.000,- fra en skeptiker som har tatt meg i hånda (med vitners nærvær!!!) på at det ikke er mulig å skru så mange hk ut av en B16A2 uten tvangsmating....

Burde være i nærheten da gitt med det som er gjort tidligere..... ellers blir det jævlig dyre kammer på meg!!!!!! :puke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå driter jeg i baklyktene!!! :D:D:D:D:D

 

Eneste som teller nå er å få installert nykammene med tilbehøret - samt Hondata S300 styringsenheten, "benke" dritten og få det ut på papir at motoren yter 200+ hk på svinghjulet, og inkasserte et veddemål på kr 10.000,- fra en skeptiker som har tatt meg i hånda (med vitners nærvær!!!) på at det ikke er mulig å skru så mange hk ut av en B16A2 uten tvangsmating....

Burde være i nærheten da gitt med det som er gjort tidligere..... ellers blir det jævlig dyre kammer på meg!!!!!! :puke

 

Alt går ann med NA tuning, bare lommeboka som sier stopp...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra :)

gått på autodynamic du og? :P

 

 

 

Noe måtte man jo finne på også....så da ble det sånn.... :P

 

autodynamic fungerer fint og har greie priser og gode rutiner.... Valgte Global Express mail, så får vi se om det ligger en pakke og venter når Rhodos er unnagjort.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår