Gå til innhold

The Real Fuchia coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

  • Svar 512
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har 10-12 sett med originale baklys liggende.... :) Anyone want some for freeeeee???? Nå går de på dynga på neste opprydding!!!! :))

Jeg kan godt få noen sett! Gjerne så mange du får ned i en stor eske!

Helst de som er i best mulig stand.... :)

Stephan Skogen

Coupe Council Member # 39

Honda Civic Coupe EJ2.1

Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt få noen sett! Gjerne så mange du får ned i en stor eske!

Helst de som er i best mulig stand.... :)

 

Jaggu meg greit så lenge du betaler porten.... :) Snubler over de hver gang jeg leter etter andre tinger og tanger på garasjeloftet.... :) Tror en sånn passe stor Norgespakke-eske lett tar tre sett og koster 90 spenn eller noe sånt å sende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu meg greit så lenge du betaler porten.... :) Snubler over de hver gang jeg leter etter andre tinger og tanger på garasjeloftet.... :) Tror en sånn passe stor Norgespakke-eske lett tar tre sett og koster 90 spenn eller noe sånt å sende....

Sleng i så mange som går du... Gjerne 2 esker ;) Har du noen EJ6/8 lykter (96-98 Coupe) baklykter,

så vet jeg en som er interessert i de også.

Men det er viktig at lyktene er så fine som overhodet mulig... Ta helst de aller beste :) Skal jo stå på biler.

 

En Norgespakke koster vel i skrivende stund 112 kr tror jeg (sendte en på lørdag),

så da skal jeg dekke de 224 kr det koster.

Stephan Skogen

Coupe Council Member # 39

Honda Civic Coupe EJ2.1

Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen orginale front lykter a? andreas hadde på mine når han kom oppover med den forrige bilen han hadde, hadde vært kjekt å hatt et par om man sku bli stoppa..

 

 

Ikke umulig nei..... :) Men rekker du å bytte når du blir stoppa da????? Dæven, veit du er rask på "avtrekkeren" da, men hallo?????? :assman :assman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer på denne fronten da?

 

 

Fikk plutselig så mange som ville ha baklys, så får vel prøve å fordele litt etter beste evne en dag når jeg har tid til å ta å rydde litt på loftet... :)

 

 

Ellers så har jeg bedrevet litt stereobygging i bilen siste døgnet. Begynner å bli ganske brukbart der baki nå... :) Kommer tilbake til dette når alt er ferdig om et par dager. Skal ta bilder, og ikke minst video som flere har ønsket seg...hheeh. Men det må være med skikkelig lyd da - for lyden er syk! (motorlyden først og fremst ja....stereo er stereo...dunk dunk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig så mange som ville ha baklys, så får vel prøve å fordele litt etter beste evne en dag når jeg har tid til å ta å rydde litt på loftet... :)

 

 

Ellers så har jeg bedrevet litt stereobygging i bilen siste døgnet. Begynner å bli ganske brukbart der baki nå... :) Kommer tilbake til dette når alt er ferdig om et par dager. Skal ta bilder, og ikke minst video som flere har ønsket seg...hheeh. Men det må være med skikkelig lyd da - for lyden er syk! (motorlyden først og fremst ja....stereo er stereo...dunk dunk!)

 

Kanskje du har noe lys til meg også? Kan prøve å komme utover en dag til deg, har jo et sideskjørt som hører deg til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har noe lys til meg også? Kan prøve å komme utover en dag til deg, har jo et sideskjørt som hører deg til;)

 

 

Juppa! Beste forslaget jeg har fått i det siste vedr disse lysene, hehe...

 

Passet ikke sideskjørtet? Jæv.... japanbilligproduksjonssideskjørt....hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår