Gå til innhold

The Real Fuchia coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

 

Poenget med scoop på takluka??? Tja, jeg synes det var tøft. Er ikke det god nok grunn?? :doh

 

Det er vel ikke så lenge før det blir normalt å stripse fast en turbo i motorrommet og... Fordi det ser fett ut. Eller bruke en seterygg fra gamle stoffsofaer som luftfilter fordi det ser fett ut. Stort og tøft.

- '98 520iAT

x '92 525i

<oO=|||=Oo>

BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 512
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig de som har biler med oljeforbruk fra fabrikk er en tanke misunnelige...?:wonder:

200hk er ikke så gæærnt på en 1,6 sugemotor...

Så vidt jeg vet må man ha en 2,5 bmw motor for å få ca det samme...

Sorry O.T.

 

Litt feil å sammenligne en trimma 1.6l vs en standard 2.5l.

 

men uansett så er ikke hester alt oppi det her... dreimoment teller minstlike mye... når honda'n må gi seg i bakkene har fortsatt bmw'n mere å gå på...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt neste prosjekt blir en 87 modell Civic med BMW motor. Fra en M5... :D

 

Og så skal jeg ikke ha plastikk på bilen.....

 

Blir bra tror jeg. :boxers

 

Da kan jeg kjøre steinfort opp bakkene på Grønberg. For de er råbratte!!

 

Hehe :) Synes bilen er steintøff jeg, men skjermene falt ikke helt i smak, men det er ditt valg! :) Deilig lyd av bilen ihvertfall, gleder meg til å høre japselyd fra min egen bil igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så lenge før det blir normalt å stripse fast en turbo i motorrommet og... Fordi det ser fett ut. Eller bruke en seterygg fra gamle stoffsofaer som luftfilter fordi det ser fett ut. Stort og tøft.

 

prøver du å starte en ny trend eller?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår