Gå til innhold

Signaturer

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

VeilSide: Moderatorer kan ikke se ALT, da måtte det ha vært 50-60 moderatorer her....

 

Hvis vi brukere trykker på det lille advarselsskiltet når vi ser noe "fy-fy" vil det hjelpe på hvordan forumet er. Moderatorene gjør en enorm jobb for oss - GRATIS!

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

VeilSide: Moderatorer kan ikke se ALT, da måtte det ha vært 50-60 moderatorer her....

 

Hvis vi brukere trykker på det lille advarselsskiltet når vi ser noe "fy-fy" vil det hjelpe på hvordan forumet er. Moderatorene gjør en enorm jobb for oss - GRATIS!

 

Jo alt med måte. Men når en har moderatorstatus burde en iallefall se noen ganger når en iallefall poster i tråder selv. Det er jo ikke mitt ansvar at andre følger reglene. Er de som har fått oppgaven som skal passe på det.

 

Men for å ha det sagt : Jeg er ikke missfornøyd med forumet i den forstand men noen ganger så føler jeg for å si ifra om ting som ikke er like bra. Er jo feil å være i crew for å være der og så må vanlige brukere rapportere alt som er feil ...

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo alt med måte. Men når en har moderatorstatus burde en iallefall se noen ganger når en iallefall poster i tråder selv. Det er jo ikke mitt ansvar at andre følger reglene. Er de som har fått oppgaven som skal passe på det.

 

Men for å ha det sagt : Jeg er ikke missfornøyd med forumet i den forstand men noen ganger så føler jeg for å si ifra om ting som ikke er like bra. Er jo feil å være i crew for å være der og så må vanlige brukere rapportere alt som er feil ...

 

Hadde du hatt den fjerneste anelse om hvor mange innlegg/tråder som har blitt slettet av moderatorer vs tråder/innlegg som har blitt slettet pga rapporter så hadde du ikke whinet over slikt. Vi har ikke mulighet til å lese alt, vi har et liv utenom dette forumet vi også. Rapportering er din måte å kunne gjøre forumet bedre. Ønsker du ikke å gjøre den ene tingen så ønsker du tydeligvis ikke et bra forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istede for å si det der hver gang kom med tall slikt vi brukere har noe mere konkret å forholde oss til. Men selvefølgelig kan jeg sikkert trykke på denne rapporteknappen og være en angiver her inne .... MEN jeg er jo usikker på hva reglene er. det er 5 linjer med standar skrift? Linjeskift teller som ei linje husker jeg rett? (Var iallefall slikt du CrZy_T "retta" signaturen min)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istede for å si det der hver gang kom med tall slikt vi brukere har noe mere konkret å forholde oss til. Men selvefølgelig kan jeg sikkert trykke på denne rapporteknappen og være en angiver her inne .... MEN jeg er jo usikker på hva reglene er. det er 5 linjer med standar skrift? Linjeskift teller som ei linje husker jeg rett? (Var iallefall slikt du CrZy_T "retta" signaturen min)

 

Signaturen skal ikke oppta mer enn 5 linjer. Tomme linjer er også en linje. Hvis du er ute etter tall så har det kommet i underkant av 170 rapporter siden nyttår. Det er i snitt 1 om dagen hvis jeg ikke er helt på tryne med hoderegning. Det er en del av de som rapportering på det samme og noe er tidligere moderatorer som har gitt seg. Så jeg vil anslå at vanlige brukere har stått for opptil 150 rapporter. Antall tråder/innlegg som har blitt slettet har jeg ikke mulighet for å sjekke enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nettopp merke til at Håkon A har 8 linjer i signatur, 6 hvis du tar vekk den som alle i crew har og den der det står "admin". Det gjør meg ingen verdens ting, tviler på at det lager problemer for noen faktisk..

 

Var det virkelig så gale før disse reglene kom? La aldri merke til at det var problem, men eg kan huske en bruker som hadde en liste på litt over 20 biler :P

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder i signatur hadde vi før, men det er ikke lov lenger. Til deg som klager på at moderatorene gjør for dårlig jobb; hvis jeg sier at vi får totalt ca 10 rapporter på ei uke (som ofte da er samme trådene) lyver jeg ikke. Jeg kan LETT på en times tid her inne, finne 30-40 tråder som slettes umiddelbart.

Men det er litt verre å finne signaturer som viker fra reglene. :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk fatter ikke hvor mye jobb det er med forumet tydligvis:(

Men jeg fatter heller ikke at dere andre gneller om signaturen så lenge den er moderat. som sagt tidligere så går det an og skru av signaturen, akkurat som at det går an å skru av/ bytte kanal på tv`en om det er noe man ikke vil se

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår