reyes Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Har en 92 vectra med AC. Helt siden jeg kjøpte bilen har AC`en ikke fungert. Så jeg tenkte å fikse dette. Det som er problemet er at når jeg trykker på AC knappen så lyser den ikke. Hører bare en klikke lyd nede ved sikrings boksen! Kan noen fortelle meg hvor sikringen er for AC`en og hva jeg må i tilfelle fikse/bytte? Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allright Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Har en 92 vectra med AC.Helt siden jeg kjøpte bilen har AC`en ikke fungert. Så jeg tenkte å fikse dette. Det som er problemet er at når jeg trykker på AC knappen så lyser den ikke. Hører bare en klikke lyd nede ved sikrings boksen! Kan noen fortelle meg hvor sikringen er for AC`en og hva jeg må i tilfelle fikse/bytte? Takk på forhånd Det står vell ganske så sikkert i lokket til sikringsboksen ;) Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 klikket er vel releet som slår inn sikkert... men sikringen er forklart i lokket til boksen...kanskje lyset i knappen har gått??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 klikket er vel releet som slår inn sikkert... men sikringen er forklart i lokket til boksen...kanskje lyset i knappen har gått??? knappen er helt ny, testet den på en annen vectra med AC. men finner ikke hvem sikring det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg