Mikkel Bruer Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 At radiatorvifta går når du trykker på klima'n er normalt. For når du ber den om å kjøre AUTO og kjæling feks så begynner vifta, fordi den også kjøler ned AC registeret :) Forventer også besøk snart av den svarte jævel'n :D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 At radiatorvifta går når du trykker på klima'n er normalt. For når du ber den om å kjøre AUTO og kjæling feks så begynner vifta, fordi den også kjøler ned AC registeret :) Forventer også besøk snart av den svarte jævel'n :D den starter no vell berre når du har tukla me klimanelgget, slik ej he fårstått det, når du skifter kjølevaten på bilen starter også radiatorvifta, og det er sjølv om du ikkje har den på auto Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Bilen er ihvertfal helt nydelig nå :D Lader skikkelig. Varme blåses inn i bilen :P Den går pent, lader 1.5bar osv. Eneste to feilene nå er at jeg ikke har temp måler inne i bilen, og ABS knappen i midtkonsollen skrur ikke lenger av abs'en :S? Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 hehe, du var vel ikke tilfeldigvis ute å sladda en liten tur på Bygdø? Broren min fortalte om en svart slæddende 200 Turbo avant. Ligna på denne Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Bygdøy. Hmm, hvor er nå det igjen? Og NÅR ikke minst er det snakk om. Mye ute å kjører rundt omkring. Gir du ca tid og dag skal jeg kunne svare :D Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Bilder tatt med mobilkamera. Forminsket fra 1600x1200px. Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Nytt filter. Og ny motor :) Solnedgang Tripteller: Logoen i sidevinduet bak. (noen bokstaver har "rent av" så fjernet alt annet enn det som står der nå.) Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 tøffe bilde Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Meget bra. Og lyden i denne bilen kan jeg bekrefte at er helt SYYK!! :D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Takk takk :D Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200tq Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Savner bilen litt, jeg :( Spesielt lyden... Siter Audi V8 4,2 -92, VW Golf cab -87, VW Vento -96, VW Golf 1 Formel E -82, VW Golf 4 Tdi -01 x-Audi 200 Tq 20v Avant -90, x-Audi quattro -82, x-VW Passat -93, x-VW Polo -82 x- VW Boble -69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Etter bygget har jeg slitt med en LITEN, ja, LITEN oljelekasje. Har gått ca 2 liter olje siden jeg ble ferdig. Men også MANGE KM... Fiklet fra hverandre å det så ut til å være toppdekselpakningen som lakk ved kamhjulet. Byttet toppdekselpakining og skrudd sammen igjen. Håper på det beste. Knuste også ruta mi i forrigårds. (frontruta) ei forferdelig stjerne i synsfeltet. 18 striper utover hele førersiden av ruta. Ny rute kommer til torsdag, sammen med ny soting av ALLE ruter i bilen. Inkludert da selvfølgelig bakruta. Blir kokain børsje nå Har bytt alle lyspærer, men har fortsatt ikke fjærnlys på venstre fremlykt. Skrur jeg på fjernlys så blir den bare svart. Samme med høyre baklys/bremselys. Når jeg bremser blir lyset borte, og heller ingen bremselys. Dette ordner seg hvis jeg dunker litt på lykteglasset med hånda. Men er tilbake igjen med en gang jeg skrur av og på lyset. Tåkelysene mine er det noe rart med. Fungerer hvis jeg har pære kun i venstre tåkelyset bak, men ikke hvis det er pære i begge. Noen som har forklaring på dette? Hjelp? :P Lakkerte også Audi Ringene i grillen sorte med Silkematt Sort istad. 7lag med lakk. Ble faktisk MEGET pent. Får bare se hvor lenge det holder nå Tenker jeg skal ha på klarlakk i morgen. Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Etter bygget har jeg slitt med en LITEN, ja, LITEN oljelekasje. Har gått ca 2 liter olje siden jeg ble ferdig. Men også MANGE KM... Fiklet fra hverandre å det så ut til å være toppdekselpakningen som lakk ved kamhjulet. Byttet toppdekselpakining og skrudd sammen igjen. Håper på det beste. Knuste også ruta mi i forrigårds. (frontruta) ei forferdelig stjerne i synsfeltet. 18 striper utover hele førersiden av ruta. Ny rute kommer til torsdag, sammen med ny soting av ALLE ruter i bilen. Inkludert da selvfølgelig bakruta. Blir kokain børsje nå Har bytt alle lyspærer, men har fortsatt ikke fjærnlys på venstre fremlykt. Skrur jeg på fjernlys så blir den bare svart. Samme med høyre baklys/bremselys. Når jeg bremser blir lyset borte, og heller ingen bremselys. Dette ordner seg hvis jeg dunker litt på lykteglasset med hånda. Men er tilbake igjen med en gang jeg skrur av og på lyset. Tåkelysene mine er det noe rart med. Fungerer hvis jeg har pære kun i venstre tåkelyset bak, men ikke hvis det er pære i begge. Noen som har forklaring på dette? Hjelp? :P Lakkerte også Audi Ringene i grillen sorte med Silkematt Sort istad. 7lag med lakk. Ble faktisk MEGET pent. Får bare se hvor lenge det holder nå Tenker jeg skal ha på klarlakk i morgen. ekje nåken ekspert på lys å sånt, men joringingsfeil kan det vær,. då oppføra lys sei veldi merkeli, prøv å sjå ette eir på jord punkt eller jordpunkt du har glemt å koble til Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Klarte på onsdag å ende opp med en knust frontrute. Torsdag blir bilen levert til Mysen bilglass som skal bytte frontrute, og sote ALLE ruter rundtom. Blir 35% sort film. Håper det blir pent. Har også bestilt meg Spax PSX justerbare dempere til bilen. Får disse innen 2 uker. Nå er det bare å lete etter noen fjærer jeg liker. Vil ha ca 60/40mm senk. Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Bilen er nå svampvasket grundig utvendig. Har ikke polert opp crome listene og eksosen enda, men det skal gjøres. Sommerhjul er lagt om, og montert, været er nydelig, venstre fjærnlyd lyser (en sikring som ikke bare hadde røket, men smeltet) parklys mangler fortsatt. (skal bytte lysbryteren å se om det hjelper) Nytt instrument panel ligger å venter på meg, og demontering, slik at jeg kan bytte litt småting innvendig så alt funker. (sliter med litt lysproblemer i det som sitter i bilen.) Anyways. Det blir meget bra :D Trenger jeg si mere? Det er SOMMER!!! :boxing :sombrero: Nyvasket, nylakkerte OOOO (audi ringer) og sommerhjul :D HUFF å ufo er stygt. Men dekkene, Goodyear Eagle F1 i 225/45/17" er nydelige :D Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg