Gå til innhold

Streetmeet Lørdag 27. mai i Trondheim?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

vet det er mange fra trønderlag som skal til våler etter som det er mye nermere!

 

 

Er det bare meg som er dum, eller er det der ufornuftig? :rolleyes:

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når du sier det, så veit jeg ikke.. våler ligger ved elverum, noe som er før oslo. Rudskogen ligger ved fredrikstad/halden/sarp, som blir noe lengre...må gjennom oslo og da.. men Våler er jo gode 40 mil vel?

 

syns at folk kan dra på sommertreffet jeg.. å møte opp på parkeringsplassen på piren lørdag 27 mai! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tiltak,faktisk meget bra tiltak,men herregud da legg det til en annen dato,alle som har mulighet å er litt bil freaks drar til våler,inkludert meg selv :) :)

Tror dere mister en del folk med at det skal skje akkurat den helgen,å siden det ikke er en spesiell grunn til å ha akkurat den 27mai så hvorfor ikke bare flytte helgen?? just my 2 cents.

 

P.S Magne kan flytt på ræva si å ta med den S2000 ja.:deng :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tiltak,faktisk meget bra tiltak,men herregud da legg det til en annen dato,alle som har mulighet å er litt bil freaks drar til våler,inkludert meg selv :) :)

Tror dere mister en del folk med at det skal skje akkurat den helgen,å siden det ikke er en spesiell grunn til å ha akkurat den 27mai så hvorfor ikke bare flytte helgen?? just my 2 cents.

 

P.S Magne kan flytt på ræva si å ta med den S2000 ja.:deng :deng

 

 

hehe, skjønner hva du mener, men dette tiltaket er jo for de som ikke gidder/ikke har råd til å dra til våler, men som vil ha ei bilhelg fordi!

 

skjønner at det er en del folk som skal til våler, å jeg skjønner det, men det er ikke alle som skal det.. veit at det ikke kommer så forferdelig mange, men det kommer til å bli arrangert flere sånne streetmeets utover sommern!

 

du er da med på det du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sindex møter opp mest sannsynlig med s2000

 

Noen som har mulighet til å poste på amcar forum, mazda forum, toyota forum, bimmer forum osv ?

 

Amcar folket har cruising den kvelden uansett, så det kommer til og være mye Amcars i byen.

Jeg legger ut info på Toyota Sportsbil Clubs forum :)

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår