Gå til innhold

Streetmeet Lørdag 27. mai i Trondheim?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hmm.. hvis det er mange som skal det, så flytter vi det til helga etter! noen som veit hva som skjer helga den 3 mai da? Lørdag 3 mai altså..

 

1år er vel døyt å vente da! :P

 

men på juni som du kanskje mener må det da gå bra! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

juni mener du vel? da er det jo pinse helg.. Vet ikke om det har noe å si.. rekner med at det er få tallet som skal til Våler den hælga, jeg vet ikke enda, men blir sikkert i trondheim, ser de ut som....

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg skal ikke ødelegge men da blir ikke jeg å kunne komme iallefall, jobber annehver helg :) Men det bør jo selvsagt legges der det passer for flest folk. Har bare fått et generelt inntrykk av at mange ikke har tenkt seg på gatebil pga mye dårlig omtale samt at de foretrekker å dra senere på sommeren og ikke på våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, okei, da er det kansje antallet som svarer på tråden her som egentlig avgjør hvor mange som kommer da?? kansje jeg skal lage ei liste? så hvis det kommer over 20, så kan vi ta et treff? å hvis det kommer under 20, så kan vi ta et mindre treff? :P hehe.. jeg personlig har mista lappen, så stiller dermed ikke med bil.. :P

 

men konge hvis DERE kommer Thyfire, så kan dere parkere sammen å kansje ha med en liten banner for å promotere streetbitches! kansje det kan arrangeres en bilvask for dere? trenger ikke være i bikini, men sabla rått hvis dere stiller i det uansett! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg skal ikke ødelegge men da blir ikke jeg å kunne komme iallefall, jobber annehver helg :) Men det bør jo selvsagt legges der det passer for flest folk. Har bare fått et generelt inntrykk av at mange ikke har tenkt seg på gatebil pga mye dårlig omtale samt at de foretrekker å dra senere på sommeren og ikke på våren.

 

altså du var jo en av initiativtakerene, så da tar vi det 27 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, okei, da er det kansje antallet som svarer på tråden her som egentlig avgjør hvor mange som kommer da?? kansje jeg skal lage ei liste? så hvis det kommer over 20, så kan vi ta et treff? å hvis det kommer under 20, så kan vi ta et mindre treff? :P hehe.. jeg personlig har mista lappen, så stiller dermed ikke med bil.. :P

 

men konge hvis DERE kommer Thyfire, så kan dere parkere sammen å kansje ha med en liten banner for å promotere streetbitches! kansje det kan arrangeres en bilvask for dere? trenger ikke være i bikini, men sabla rått hvis dere stiller i det uansett! :P

 

 

Hahah :D Jo da, for all del, vi tar det 27 mai, hvorfor ikke?

men en del av bitches'ene skal til våler for å promotere, så får se hvor mange som blir igjen :)

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah :D Jo da, for all del, vi tar det 27 mai, hvorfor ikke?

men en del av bitches'ene skal til våler for å promotere, så får se hvor mange som blir igjen :)

 

;) da blei det 27 mai. sorry, DCA... men det blir sikkert arrangert flere sånne treff hvis det blir bra denne gangen!! da vil ihvertfall jeg prøve å ordne noe.. :D men bare du kommer, så er det jo bra da... gjærne alle da! men vi får se hvor stor respons vi får på denne tråden da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt, ikke legg det om kun for min del altså :) jeg prøvde bare å få igang noe for miljøets del og ikke bare egoisme, hehe.

 

hehe, skjønner det!

ingen som hadde avklart noe om hvilken helg det var, bare fant ut hva som skjedde de helgene. trenger flere folk som er med å lager liv i trondheim/trøndelags bil miljø.

 

å OT BTW: er det du som jobber på expert sammen med "mr hotrshot blink.no" jan magne? :P (tror det var det han heter.. s2000 fyren vett..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår