Gå til innhold

Streetmeet Lørdag 27. mai i Trondheim?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hehe...var ikke det de visstnok har tatt meg for da...lå og sov i leiligheten min jeg drita full med STOR stereo på full guffe! :D lyden var dempet neste morgen... fikk beskjed om hva som hadde skjedd...

 

 

 

Haha!:???: Det blir vel noe annet da.. Kanskje.. Sikkert etpar naboer som ringte å klaga litt, om du ikke bor avsides da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haahaha! Fin den DCA!

 

Angående det med lyd så var det slik DCA sa jeg mente ja, høy lyd og masse

bass er fint det, men med måte!

 

Tror denne tråden har sporet litt av, det er jo streetmeet om kun 11 dager

i regi av max power, så må iallfall drøye`n litt tenker jeg. :)

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne tråden har sporet litt av, det er jo streetmeet om kun 11 dager

i regi av max power, så må iallfall drøye`n litt tenker jeg. :)

 

I see.. Er jo bare å finne på en dato i god tid da. Slik at folk får tid til å planlegge osv...

 

Vet ikke jeg, er bare keen på flere slike meets:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEJEJE: da var det dags for meg å lufte planer om et nytt streetmeet! Men føst å fremst så er jeg interessert i å høre om hvilken dato det passer folk FLEST!

 

Jeg vil ikke begynne å si noen dato, det vil jeg la dere gjøre litt i begynnelsen. Men det passer IKKE til meg fra 20 juli og utover ei uke! Da blir det tyskland...! (btw: noen som veit av noen syke carshows i tyskland rundt den tid??)

 

SÅ KOM IGJENN, SPIKRE NOEN HELGER DERE VEIT DERE HAR FRI OG TIL RÅDIGHET! Bare post alle helgene, så luker vi ut helger etter hvert som det kommer inn folk som kan den og den helga...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere har missforstått litt da.

Er ikke om å gjøre å spille høyest på stripa.

Det er di som ikke har så bra anlegg som må prøve å vise det frem der,mens di som virkelig har anlegg, spiller høyt på konkuranser , og demo, mens til vanlig er det ikke høyt.

Er vell likedan med di som har raske biler, er jo ikke di som kjører hardes på veien da, eller i byen, er jo helst bilen som ikke går så bra som må vise seg frem.

Veldig offtipic, men måtte bare å sagt det

 

Streetmeet i ny tråd, og da håper jeg vi får en dato snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere har missforstått litt da.

Er ikke om å gjøre å spille høyest på stripa.

Det er di som ikke har så bra anlegg som må prøve å vise det frem der,mens di som virkelig har anlegg, spiller høyt på konkuranser , og demo, mens til vanlig er det ikke høyt.

Er vell likedan med di som har raske biler, er jo ikke di som kjører hardes på veien da, eller i byen, er jo helst bilen som ikke går så bra som må vise seg frem.

Veldig offtipic, men måtte bare å sagt det

 

Amen to that! :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår